  • Data: 2014-03-05 14:37:30
    Temat: Re: Winny choc mial_zielone - 130km/h w centrum miasta
    Od: Tadeusz <...@s...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-03-04 10:41, Klaus pisze:
    > Wiem że kiedyś już było, teraz jest prawomocny wyrok.
    > http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,34862,15560784,
    Winny__choc_mial_zielone__Pedzil_130_km_w_centrum.ht
    ml?v=1&obxx=15560784#opinions

> [...]
    > za spowodowanie wypadku i jego tragiczne skutki ponosi kierujący
    > mercedesem. - Oskarżony w sposób skrajny naruszył zasady
    > bezpieczeństwa w ruchu drogowym - mówił wówczas sędzia Michał
    > Piotrowski. - Sąd nie rozumie, jak można się poruszać z taką
    > prędkością w takim miejscu. Przecież obok toczyło się normalne życie.
    > Ktoś jechał rowerem, ktoś samochodem. Chodnikiem, stosunkowo wąskim,
    > spacerował ojciec z dziećmi. Kierowca opla miał prawo nie przewidywać,
    > że ktoś może jechać w tym miejscu z tak szokującą prędkością -

    Co za chora obłuda :(
    wielopasmową ulicą Puławską do Piaseczna i z Piaseczna jeżeli nie ma
    korka to nawet radiowozy Policji z jednostki w Piasecznie jeżdżą z
    prędkością 100 km/h albo i więcej, oczywiście bez sygnałów czyli jako
    "zwykłe" samochody...