eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyWina akumulatora czy ??? - pomiaryRe: Wina akumulatora czy ??? - pomiary
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!peer01.ams1!peer.ams1.xlned.
    com!news.xlned.com!peer02.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-me
    dia.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.ne
    ostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Wina akumulatora czy ??? - pomiary
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <5b63ded8$0$621$65785112@news.neostrada.pl>
    <u...@4...net> <pk4ffv$spr$2@dont-email.me>
    Date: Sun, 5 Aug 2018 22:50:35 +0200
    Message-ID: <1...@4...net>
    Lines: 26
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 82.143.187.50
    X-Trace: 1533502231 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 675 82.143.187.50:55732
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 1819
    X-Received-Body-CRC: 2439593030
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2637531
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Sat, 4 Aug 2018 10:07:51 -0500, Pszemol napisał(a):
    > "Jacek Maciejewski" <j...@g...pl> wrote in message
    >> Dnia Fri, 3 Aug 2018 06:49:24 +0200, egips napisał(a):
    >>> Co obstawiacie ?
    >> Że nie kupiłeś areometra :)
    >
    > Najlepsze jest właśnie to jak ludzie przychodzą po rady
    > a potem otrzymanych rad nie chcą słuchać tylko robią swoje, nie?
    >
    > Pomiar napięcia na nieobciążonym akumulatorze niewiele
    > nam powie o stanie akumulatora - miernik napięcia ma
    > znikomo mały prąd, więc nawet rozładowany aku może
    > pokazać na mierniku 12V a samochodu nie odpali... ech...

    A pod obciazeniem bedzie lepiej ?
    IMO - taki polowicznie rozladowany akumulator ciagle zapala silnik.

    Natomiast tutaj - IMO wyniki (to spadajace napiecie) wskazuja dosc
    duzy pobor na postoju.
    I jakby na tyle duzy, ze w czasie jazdy alternator nie jest w stanie
    tego uzupelnic.

    Ale do dokladnej diagnozy ciagle daleko.
    Moze za krotki odcinek na doladowanie, moze spalona dioda w altku.

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: