  • 1. Data: 2009-01-17 19:18:24
    Temat: Wildlife Photography of the year - ciekawostka
    Od: kerker <k...@p...onet.pl>

    Bylem dzisiaj na wystawie nagrodzonych prac z przyrodniczego konkursu
    za rok 2008. M. in. kilku naszych rodakow zostalo uhonorowanych -
    BRAWO! ale mam lepsza ciekawostke: w kategoriach juniorow (>10, 11-14,
    15-17 lat) wiekszosc - pewnie jakies 85% zdjec zostala wykonana... no
    kto zgadnie?? Nikonem D70! moja teoria jest do tego taka, ze mlodziez
    w spadku po starszych rzeczone aparaty dostala. :)

    Zachecam do obejrzenia.

    Pozdrowienia,
    kerker

  • 2. Data: 2009-01-17 20:50:37
    Temat: Re: Wildlife Photography of the year - ciekawostka
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    > Zachecam do obejrzenia.

    gdzie ?

    Roger

  • 3. Data: 2009-01-17 21:09:46
    Od: "Osiak" <o...@i...pl>

    Użytkownik "Roger from Cracow" <r...@s...pl> napisał w
    wiadomości news:gktfj9$29u$1@news.interia.pl...

    http://www.fotopolis.pl/index.php?n=8280

    --
    Osiak
    www.fotoplenery.eu

  • 4. Data: 2009-01-17 22:03:12
    Od: "MW" <w...@w...pl>

    O k...a.
    Zabijają te zdjęcia

    MW

  • 5. Data: 2009-01-18 02:13:54
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Uzytkownik "kerker" napisal
> [...]
    > kto zgadnie?? Nikonem D70! moja teoria jest do tego taka, ze mlodziez
    > w spadku po starszych rzeczone aparaty dostala. :)

    Calkiem trafna ta teoria : )
    Mam taki bliski przypadek kiedy tato sprawiwszy sobie D200, mlodej odpalil
    D70 ; )
    No i mloda calkiem, calkiem wymiata ta siedemdziesiatka : )

    adam

  • 6. Data: 2009-01-18 09:26:37
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    adam pisze:

    > Calkiem trafna ta teoria : )
    > Mam taki bliski przypadek kiedy tato sprawiwszy sobie D200, mlodej
    > odpalil D70 ; )
    > No i mloda calkiem, calkiem wymiata ta siedemdziesiatka : )

    Bo to nie aparat robi zdjęcia, o czym każdy tu niby wie, ale czasami
    wychodzi, jak ktoś się dziwi, że starym aparatem można niezłe zdjęcie
    zrobić :P

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    --
    "Jak podały Fakty TVN: W poniedziałek ma sie rozpocząć Miedzynarodowa
    Konferencja d/s Walki ze Spamem. Organizatorzy rozesłali główne

  • 7. Data: 2009-01-18 14:26:46
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik ""Paweł W."" napisał

    > Bo to nie aparat robi zdjęcia, o czym każdy tu niby wie, ale czasami
    > wychodzi, jak ktoś się dziwi, że starym aparatem można niezłe zdjęcie
    > zrobić :P

    Niby tak, ale jak młotek "nie leży" w dłoni to w palec można sobie łatwiej
    przyp*****ć ; )

    adam

  • 8. Data: 2009-01-18 15:10:01
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    Użytkownik "MW" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
    >O k...a.
    > Zabijają te zdjęcia
    >
    > MW

    Tylko trochę ich mało... Zdjęcia są naprawde konkretne, ale oglądania to
    bylo na 20 minut..

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 9. Data: 2009-01-18 16:39:53
    Od: kerker <k...@p...onet.pl>

    On 17 Jan., 21:50, "Roger from Cracow" <r...@s...pl>
    wrote:

    > gdzie ?

    W Berlinie z Muzeum Historii Naturalnej (Museum für Naturkunde).
    Jednakowoz konczy sie wystawia dzisiaj (niedziela) za 20 minut....
    sorry winetu... ;)

    a ogladania bylo spoko na ponad godzine - tak na oko jakies 50 zdjec,
    kazde podpisane gdzie, jak zrobione i co autor mial na mysli. musze
    tylko powiedziec, ze nie byly to prawdziwe odbitki, ale wydruki...
    czasami zaskakujaco niskiej jakosci - pikseloza, halos na krawedziach,
    etc - jak na wystawe tej rangi. szczegolnie to ciekawe jesli wziac pod
    uwage, ze to wystawa obiazdowa, wiec chyba nie wydrukowali tych
    obrazkow na zapleczu...

    obejrzec WARTO.

    pozdrawiam

    kerker

  • 10. Data: 2009-01-19 12:13:55
    Od: "Kokos" <k...@k...pl>

> [...]
    > kto zgadnie?? Nikonem D70! moja teoria jest do tego taka, ze mlodziez
    > w spadku po starszych rzeczone aparaty dostala. :)

    no i??? czego to dowodzi? ze ludzie oddaja swoje niuzywane aparaty innym?
    WOW, odkryles ameryke