  • Data: 2020-12-30 23:46:13
    Temat: Re: Wifi w piętrowym domku.
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 30.12.2020 o 23:18, heby pisze:

    > Nie, one również służą za routery.

    Nie.

    > Takie gdzie w jedną dziurę wpina się
    > publiczny IP po ethernecie a na antence podpina laptopa i 3 iPhony.

    Przecież pisałem wyżej/wcześniej że wewnętrznie a nie zewnętrznie, czyli
    bez publicznego IP. Coś Ci się zamieszało :) Może doczytaj?

    > Wymyśliłeś to sobie. Cały czas mowa o *routerach*, wiec wymyslasz sobie
    > że ten router to nie router i zaczynasz dyskusję. Ja przepraszam ,ale
    > taka logika uszkadza mi mózg.

    No to może zacytuję co pisałem wcześniej ale nie wiem w którym momencie
    Ci się mózg uszkodził.
    Cytat:
    "No nie. Można przyjebać się do TpLinka pod warunkiem, że jest
    wystawiony publicznie. Lokalnie nie a tym bardziej po WPA2 "

    > proszę: kilka tysięcy studentów przeglądających logi załatwia sprawę.

    Jednak za dużo aby Ci opowiadać, nie zrozumiesz :)

    > I takich suwerenów jest od groma. Dla nich wymyślono automatyczne
    > aktulazacjie bez mozliwosci odrzucenia. Bo są debilami ale generują zysk
    > w internecie, ktoś za te subskrypcje pornoli musi płacić.

    I mają spięte routery przez WAN lokalnie (wewnątrz sieci) a każdy z nich
    ma swój DNS i biją się o DHCP? :D

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>