  • Data: 2020-12-31 19:00:54
    Temat: Re: Wifi w piętrowym domku.
    Od: Marek <f...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 31 Dec 2020 10:34:53 +0100,
    LordBluzg(R)<m...@p...onet.pl> wrote:
    > Wydumałeś sobie ten stary router. Wątkotwórca ma nowy router i chce
    > rozprowadzić WiFi. Bladego pojęcia nie mam jak zastapiłeś jego nowy
    > router jakimś zabytkiem. Może ustosunkuj się do tematu?

    Z Sebciem tak już jest, to taki lokalny folklor. W swojej wybitnej
    zarozumiałości fixuje się na jednym, nic nie znaczącym w dyskisji
    szczególe, uznaje to za jedyny i nie przekaczalny temat owej
    dyskusji i generalnie dyskutować nie umie. Można jedynie machnąć ręką
    i wzruszyć ramionami. I nie karmić za często.

    --
    Marek