  • Data: 2020-12-31 08:41:09
    Temat: Re: Wifi w piętrowym domku.
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 30/12/2020 23:46, LordBluzg(R) wrote:
    > Nie.

    Więc pomyliłeś wątek.

    > Przecież pisałem wyżej/wcześniej że wewnętrznie a nie zewnętrznie, czyli
    > bez publicznego IP. Coś Ci się zamieszało :) Może doczytaj?

    Wymyśliłeś sobie że w dyskusji o starych routerach nie ma routerów.
    Jeśli zamierzasz dalej wciskać te bzdury to ja zamierzam zmienić temat
    na różowe jednorożce, może też nikt się nie zorientuje.

    > No to może zacytuję co pisałem wcześniej ale nie wiem w którym momencie
    > Ci się mózg uszkodził.
    > Cytat:
    > "No nie. Można przyjebać się do TpLinka pod warunkiem, że jest
    > wystawiony publicznie. Lokalnie nie a tym bardziej po WPA2 "

    Może mój mózg po prostu pracuje sprawniej i wie że "wystawiony
    publicznie" oznacza również wystawiony interfejs zarządzający routera -
    publicznie.

    > Jednak za dużo aby Ci opowiadać, nie zrozumiesz :)

    Ależ prosze, OPOWIEDZ nam jak przeglądasz logi na routerze czy AP i jak
    to pomaga w BEZPIECZEŃSTWIE. Popcor zrobiłem, chętnie poczytam te głupoty.

    Jak często przeglądasz? Co kilka sekund abye mieć choć śladowe sznse
    zatrzymania problemu? Masz jakieś narzedzia do tego? Raportujesz
    automatycznie AI nietypowa zachowania? Deszyfrujesz w locie SSH używając
    komputerów kwantowych zrobionych na AVR? Zatrudniasz studentów w
    klatach? Jak rozwiązujesz problemy karmienia i odchodów?

    > I mają spięte routery przez WAN lokalnie (wewnątrz sieci) a każdy z nich
    > ma swój DNS i biją się o DHCP? :D

    NIe, mają jak autor wątku, jeden AP który ma problem z zasięgiem,
    prawdopodobnie pełniący rolę routera. A ju na pewno moje przypadki 10
    latnich urządze są o AP peniących role routera. Zawzięcie machasz swoimi
    głupimi koncepcjami "bezpieczeństwa" nie zauważając ze mowa o czym innym.