  • 31. Data: 2011-12-28 14:44:43
    Temat: Re: Wieśniaki!
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    RoMan Mandziejewicz nabazgrał(a):

    > ^^^^^^^^^
    > Umiesz czytać?

    Umiem i wiem jak wieśmaki jadą zwoimi passatyami tdi po Warszawie.

  • 32. Data: 2011-12-28 14:49:59
    Od: Jacek <n...@g...com>

    Troll, debil, albo zwykły burak
    NIE KARMIC

  • 33. Data: 2011-12-28 14:50:27
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-12-28 14:43, Chris pisze:
    > Artur Maśląg nabazgrał(a):

    > Odezwał się wieśmak z piaseczna ... do Warszawy ci jeszcze daleko ...

    Wiesz, Piaseczno pisze się wielką literą - to tak na początek.
    Dla Twojej informacji - nie jestem z Piaseczna, ale cieszę się,
    że mogłem jakoś pomóc w odreagowaniu stresów zamieszkania
    w tym wielkim mieście, pełnym cnót i dóbr wszelakich.

    :)

  • 34. Data: 2011-12-28 14:51:03
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-12-28, Jacek <n...@g...com> wrote:
    > Troll, debil, albo zwykły burak
    > NIE KARMIC

    Moze i troll ale w przeciwienstwie do Ciebie umie korzystac z usenetu...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 35. Data: 2011-12-28 14:55:07
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Jacek

    > Troll, debil, albo zwykły burak

    Nie możesz się zdecydować, jak się przedstawić?

    > NIE KARMIC

    Nie ma obawy, to nie jadłodajnia, nikt Cię tu nie nakarmi.

  • 36. Data: 2011-12-28 14:56:26
    Od: to <t...@i...pl>

    begin AZ

    > Troll - zwykle wielkie, tępe, powolne, brutalne stworzenie fantastyczne
    > unikające słońca (często zmienia się pod jego działaniem w kamień).
    > Zazwyczaj jego atrybutem jest wielka maczuga.

    Nie pasuje. :>

  • 37. Data: 2011-12-28 15:00:10
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    Artur Maśląg nabazgrał(a):

    > Wiesz, Piaseczno pisze się wielką literą - to tak na początek.

    Wiem :)

    > Dla Twojej informacji - nie jestem z Piaseczna, ale cieszę się,
    > że mogłem jakoś pomóc w odreagowaniu stresów zamieszkania
    > w tym wielkim mieście, pełnym cnót i dóbr wszelakich.
    > :)

    Stresu nie mam, po prostu tu mieszkam i jest mi z tym dobrze ... jak byś
    poznał lepiej to Warszwa może być ciekawym miastem nie tylko dla "latawców".

  • 38. Data: 2011-12-28 15:01:08
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Nie możesz się zdecydować, jak się przedstawić?

    > Nie ma obawy, to nie jadłodajnia, nikt Cię tu nie nakarmi.

    Sprawdz w naglowku, on ma rejestracje GDA !

    sz.

  • 39. Data: 2011-12-28 15:02:46
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 28-12-2011 15:00, Chris pisze:

    > Stresu nie mam, po prostu tu mieszkam i jest mi z tym dobrze ... jak byś
    > poznał lepiej to Warszwa może być ciekawym miastem nie tylko dla
    > "latawców".

    Serio?? Opowiadaj!

    --
    Paweł