  • 41. Data: 2011-12-28 15:10:28
    Temat: Re: Wieśniaki!
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    DoQ nabazgrał(a):

    > Serio?? Opowiadaj!

    Przyjedz to zobaczysz :)

  • 42. Data: 2011-12-28 15:12:45
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-12-28, DoQ <p...@g...com> wrote:
    > http://imageshack.us/photo/my-images/703/oponyq.jpg/

    Uuuuu, semislicki? Swoja droga oponie bieznik potrzebny tylko na mokre.

    > No majo i parkować też umiejo!

    Zwlaszcza w zimie - o 17 rozlega sie ryk zarzynanych bawolow jak nie
    mozna wyjechac.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 43. Data: 2011-12-28 15:12:47
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 28-12-2011 15:10, Chris pisze:

    > Przyjedz to zobaczysz :)

    Urodziłem się, byłem, mieszkałem - miasto jak każde inne, jakieś
    szczególne zalety?

    --
    Paweł

  • 44. Data: 2011-12-28 15:13:57
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    DoQ nabazgrał(a):

    > Urodziłem się, byłem, mieszkałem - miasto jak każde inne, jakieś
    > szczególne zalety?

    Zależy od towarzystwa w jakim się obracasz ...

  • 45. Data: 2011-12-28 15:14:06
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-12-28 15:00, Chris pisze:
    > Artur Maśląg nabazgrał(a):

    > Wiem :)

    > Stresu nie mam, po prostu tu mieszkam i jest mi z tym dobrze ...

    Gdybyś nie miał stresu to byś miał jakiś dystans do tego co
    czytasz, a tym bardziej do siebie. No ale co tam, jakoś odreagować
    musisz i kogoś tam od wieśmaków sobie powyzywać. Podaj rękę "to"
    - najlepiej świątecznie :) Ach ta wspaniała atmosfera, podpierana
    przez tak miłe osoby o przyjaznym nastawieniu do przyjezdnych.

    > jak byś
    > poznał lepiej to Warszwa może być ciekawym miastem nie tylko dla
    > "latawców".

    No proszę - lecę po chipsy i piwo :)

  • 46. Data: 2011-12-28 15:15:34
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 28-12-2011 15:12, AZ pisze:
    > Uuuuu, semislicki? Swoja droga oponie bieznik potrzebny tylko na mokre.

    To zimówki. Samochód prawdziwego asa, musi należeć do jakiegoś
    warszawskiego PMSowicza.

    --
    Paweł

  • 47. Data: 2011-12-28 15:16:59
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 28-12-2011 15:13, Chris pisze:

    > Zależy od towarzystwa w jakim się obracasz ...

    WTF? Masz zajebistych ziomali na osiedlu?

    --
    Paweł

  • 48. Data: 2011-12-28 15:17:21
    Od: Jacek <n...@g...com>

    Objaśnij mi, ale łopatologicznie, bo ja ze wsi jestem, co u mnie jest
    nie teges, że masz wrażenie, że nie umiem korzystać z usenetu.
    Jacek

  • 49. Data: 2011-12-28 15:18:20
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-12-28, DoQ <p...@g...com> wrote:

    > To zimówki. Samochód prawdziwego asa, musi należeć do jakiegoś
    > warszawskiego PMSowicza.

    No to jak wyjda druty to na lod jak znalazl beda! ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 50. Data: 2011-12-28 15:19:26
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    Artur Maśląg nabazgrał(a):

> [...]
    > - najlepiej świątecznie :) Ach ta wspaniała atmosfera, podpierana
    > przez tak miłe osoby o przyjaznym nastawieniu do przyjezdnych.

    Pisałem że nie mam nic do przyjezdnych tylko żeby nie blokowali drogi i
    robili sztucznych korków jadąc 60 lewym pasem na 3-pasmówce gdzie prawy jest
    wolny i można sobie jechać tak wolno jak się komu podoba.

    To kiedy i gdzie to piwo :)