  • 1. Data: 2011-12-27 22:58:57
    Temat: Weryfikacja OC w UFG
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Witam

    Chyba nie było
    http://biznes.onet.pl/nowy-system-sprawdzania-polis,
    18561,4982858,1,prasa-detal

    www.ufg.pl
    Nawet działa.. :]

    "Ruszył elektroniczny system sprawdzania ubezpieczenia OC pojazdów
    prowadzony przez Ubezpieczeniowy Fundusz Gwarancyjny. Dostęp do niego
    jest bezpłatny

    Możliwość sprawdzenia czy dane auto ma polisę OC jest szczególnie
    istotna dla osób poszkodowanych w wypadkach, gdy sprawca kolizji nie
    chce okazać ubezpieczenia. Skorzystają z niej także planujący kupić
    używane auto.

    Dotychczas konieczne było założenie konta na portalu Funduszu, a
    następnie czekanie na maila z informacją o tym w której firmie, i czy w
    ogóle, dany samochód ma polisę. Po unowocześnieniu systemu wystarczy
    wypełnić formularz ,,Sprawdź OC dla pojazdu" dostępny na stronie
    internetowej Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego podając: imię i
    nazwisko sprawdzającego, jego numer pesel oraz numer rejestracyjny auta,
    którego polisa jest sprawdzana.

    W wyświetlanej na ekranie komputera odpowiedzi podawana jest teraz
    również jego marka. - Dość często osoby poszkodowane w wypadku pamiętają
    markę pojazdu, ale nie są pewne czy dobrze zapamiętały jego numer
    rejestracyjny. Podanie tych dwóch informacji łącznie ułatwia
    identyfikację - zauważa Wojciech Bijak, dyrektor Biura Ośrodka
    Informacji UFG.

    Do połowy grudnia 2011 roku ponad 180 tys. osób i firm sprawdziło
    poprzez portal UFG czy i gdzie dane auto ma polisę OC. Jest to o prawie
    70 proc. więcej niż przez cały 2010 rok. Najczęściej zapytania
    przesyłają firmy ubezpieczeniowe i osoby prywatne, następne na liście są
    kancelarie odszkodowawcze."

    --
    Paweł

  • 2. Data: 2011-12-27 23:46:50
    Temat: Re: Weryfikacja OC w UFG
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Użytkownik "DoQ" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > www.ufg.pl
    > Nawet działa.. :]

    kiedys bylo lepiej bo nei trzeba bylo podawać peselu tylko zaznaczyc ze
    jestes uprawniony do uzyskania danych

  • 3. Data: 2011-12-27 23:47:37
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    W dniu 2011-12-27 22:58, DoQ pisze:
    > www.ufg.pl
    > Nawet działa.. :]

    Działa :) Mam OC i nawet marka pojazdu się zgadza :)

    --
    venioo -> GG:198909
    Sprzedam AUDI 100 C4 '91 AAR 2.3 LPG

  • 4. Data: 2011-12-27 23:52:12
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    On Tue, 27 Dec 2011 22:58:57 +0100, DoQ wrote:

    > Witam

> [...]

    Działa jak działa...
    Po numerze rejestracyjnym podobno nie mam ubezpieczenia, ale po VIN już
    mam.
    Gdzieś się pewnie ktoś walnął przy wprowadzaniu danych :)

  • 5. Data: 2011-12-27 23:59:24
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 27-12-2011 23:52, Tomasz Pyra pisze:

    > Działa jak działa...
    > Po numerze rejestracyjnym podobno nie mam ubezpieczenia, ale po VIN już
    > mam.
    > Gdzieś się pewnie ktoś walnął przy wprowadzaniu danych :)

    Możliwe :) U mnie po nr rej. poszło.

    --
    Paweł

  • 6. Data: 2011-12-28 07:57:48
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    zeta.pl
    *Arbiter* napisał(-a):

    > kiedys bylo lepiej bo nei trzeba bylo podawać peselu tylko zaznaczyc
    > ze jestes uprawniony do uzyskania danych

    Ale jaki problem? Wpisujesz co chcesz, a informację o nieprawidłowści
    wysyłasz w kosmos. A jak się upierasz żeby PESEL był, a nie chcesz
    podawać żadnego realnego, to możesz sobie stworzyć
    http://pesel.cstudios.pl/Ogeneratorze/GeneratorOnLin
    e.aspx

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 7. Data: 2011-12-28 10:43:44
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Big Jack" napisał w wiadomości

> [...]
    >wysyłasz w kosmos. A jak się upierasz żeby PESEL był, a nie chcesz
    >podawać żadnego realnego, to możesz sobie stworzyć

    A nie popelniasz wtedy przestepstwa ?

    J.

  • 8. Data: 2011-12-28 10:47:53
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Wed, 28 Dec 2011 10:43:44 +0100, "J.F"
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    ine.aspx

    >A nie popelniasz wtedy przestepstwa ?

    Eeee, przecież zawsze można się pomylić w tych końcowych cyferkach :-)
    Data urodzenia i płeć przecież się zgadza...
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 9. Data: 2011-12-28 12:41:04
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Pyra" napisał w wiadomości
> [...]
    >już
    >mam.
    >Gdzieś się pewnie ktoś walnął przy wprowadzaniu danych :)

    Moze warto wyjasnic ?

    Komputery sie raczej nie myla, wiec pewnie masz zly numer u
    ubezpieczyciela.
    Albo i w polisie :-)

    J.

  • 10. Data: 2011-12-28 14:24:09
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-12-28, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Moze warto wyjasnic ?
    >
    > Komputery sie raczej nie myla, wiec pewnie masz zly numer u
    > ubezpieczyciela.
    > Albo i w polisie :-)

    Przedluzalem kiedys OC, paniusia z PZU zadzwonila, przyjechala pod
    firme, dala polise, zaplacilem. Po 2 dniach patrze, ze VIN zaczyna sie:
    JKAZXT@0CC... Jakby nie mogli zrobic weryfikacji VIN-u, nawet do zestawu
    dozwolnych znakow.

    --
    Artur