  • 1. Data: 2011-12-28 00:26:04
    Temat: [Ubezpieczenia] Co wybrać?
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    mBank przysłał mi info o kończącym się ubezpieczeniu.
    We wniosku kontynuacyjnym mam do wyboru kilka opcji: Benefia, mDirect,
    HDI...

    Ma ktoś jakieś praktyczne doświadczenia z Benefią i mDirect? Czym
    właściwie jest to ostatnie?

    Tak wiem, mogę poczytać na stronie i pewnie to zrobię. Ale nie wszystko
    tam znajdę dlatego pytam.
    Chodzi generalnie o OC i AC.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 2. Data: 2011-12-28 01:48:15
    Temat: Re: [Ubezpieczenia] Co wybrać?
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak"

    > Chodzi generalnie o OC i AC.

    OC sobie zrób tam gdzie wyjdzie najtaniej, AC tam gdzie nie robią
    problemów z wypłatą.

  • 3. Data: 2011-12-28 02:20:00
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Przemys?aw Czaja

    > OC sobie zrób tam gdzie wyjdzie najtaniej, AC tam gdzie nie robią
    > problemów z wypłatą.

    Wiele osób przy kolizji wzywa policję, gdy sprawca ma OC w jakiejś
    gównianej firemce...

  • 4. Data: 2011-12-28 06:56:04
    Temat: Re: [Ubezpieczenia] Co wybraae?
    Od: "m...@i...pl" <m...@i...pl>

    On 12/28/2011 02:20 AM, to wrote:
    > begin Przemys?aw Czaja

    > Wiele osób przy kolizji wzywa policję, gdy sprawca ma OC w jakiejś
    > gównianej firemce...

    I dobrze robią. Kiedyś pracownik miał stłuczkę na A2 nie ze swojej
    winy. Na miejscu sprawca podpisał oświadczenie, a z pisma z AXY
    wyszło,że się wyparł. Sprawa czeka na termin rozprawy
    w sądzie.

  • 5. Data: 2011-12-28 14:10:51
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-12-28 02:20, to pisze:
    > begin Przemys?aw Czaja

    > Wiele osób przy kolizji wzywa policję, gdy sprawca ma OC w jakiejś
    > gównianej firemce...

    Pytanie czy ten czas oczekiwania równoważy zysk z różnicy w składce.

    Druga sprawa, zawsze dobrze wezwać policję (zwłaszcza, jak szkoda
    istotna), bowiem sprawca w każdej chwili może się wyprzeć. Inna sprawa
    to to, że policja po przyjeździe wcale nie musi orzec zgodnie z
    rzeczywistością której nie zna. Zwłaszcza jak poszkodowany to jakiś znajomy.

    A.

  • 6. Data: 2011-12-28 14:22:16
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Arek

    > Pytanie czy ten czas oczekiwania równoważy zysk z różnicy w składce.

    Zapomniałeś chyba, o dopłacie za mandat i -- co najważniejsze -- o
    punktach.

    > Druga sprawa, zawsze dobrze wezwać policję (zwłaszcza, jak szkoda
    > istotna), bowiem sprawca w każdej chwili może się wyprzeć.

    Do drobnej stłuczki tylko burak wezwie policję. :> No chyba, że ewidentny
    sprawca coś kombinuje, to może wtedy.

    Zresztą te opowieści o "wypierających się" to w dużej mierze mity. Zdarza
    się to niezwykle rzadko. Z doświadczeń moich i znanych mi osobiście osób
    mogę przytoczyć jeden taki przypadek, tylko, że akurat wtedy był to
    wypadek, nie kolizja, policja była, a wina sprawcy była ewidentna
    (wjechanie w tył na światłach). Żeby tego było mało, sprawca był chyba
    pijany. Ale mimo tego się wypierał i skutecznie wszystko przeciągał.

  • 7. Data: 2011-12-28 14:26:48
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-12-28 14:22, to pisze:
    > begin Arek

    > Zapomniałeś chyba, o dopłacie za mandat i -- co najważniejsze -- o
    > punktach.

    Fakt, jakoś mi to umknęło.

    Czyli gdyby nie zakładać, że jeździ się najlepiej i nigdy nie popełnia
    błędów, to tanie OC przestają być tanie:)

    A.

  • 8. Data: 2011-12-28 14:32:25
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-12-28, to <t...@i...pl> wrote:

    > Do drobnej stłuczki tylko burak wezwie policję. :> No chyba, że ewidentny
    > sprawca coś kombinuje, to może wtedy.

    Zdarzaja sie tacy, tych z firmowek troche rozumiem. Kiedys motocyklista
    w kanionie przede mna nie dal rady, przewrocil sie i drasnal lakier na
    lusterku, rysa moze 10 x 1 mm, tylko na lakierze, do spolerowania.
    Motocyklista mowi, ze chetnie napisze oswiadczenie a samochodziarz
    zapiera sie, ze on dzwoni po Policje. Udalo sie przekonac buca,
    podejrzewam, ze policjanci by sie wkurwili jakby zobaczyli do
    czego przyjechali.

    > Zresztą te opowieści o "wypierających się" to w dużej mierze mity. Zdarza
    > się to niezwykle rzadko.

    No niekoniecznie. Gosc zmienial pas, wjechal we mnie, mimo szlifu i
    wkurwienia podchodze do goscia i mowie - piszemy oswiadczenie i sie
    rozjezdzamy w pokoju a on mi na to, ze nichuchu bo zapierdalalem,
    slisko, ciemno, niebezpiecznie a ja wariat jestem.

> [...]
    > (wjechanie w tył na światłach). Żeby tego było mało, sprawca był chyba
    > pijany. Ale mimo tego się wypierał i skutecznie wszystko przeciągał.

    Najechanie zawsze mozna tlumaczyc ze koles cofal i przywalil :P

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 9. Data: 2011-12-28 14:49:39
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-12-28 14:26, Arek pisze:

    > Fakt, jakoś mi to umknęło.
    >
    > Czyli gdyby nie zakładać, że jeździ się najlepiej i nigdy nie popełnia
    > błędów, to tanie OC przestają być tanie:)

    Przede wszystkim należałoby zweryfikować hipotezę (moim zdaniem
    niesłuszną), że posiadanie polisy jakiegoś zakładu ubezpieczeń
    spowoduje, że poszkodowany nie wezwie policji.

    --
    Liwiusz