  • 101. Data: 2011-12-29 13:39:35
    Temat: Re: Wieśniaki!
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-12-29 13:31, to pisze:
    > begin Artur Maśląg

    > I czego tutaj trollu nie rozumiesz?

    Ach ta wspaniała atmosfera, podpierana przez tak miłe
    osoby o przyjaznym nastawieniu do przyjezdnych.

  • 102. Data: 2011-12-29 13:42:08
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Artur Maśląg

    > Ach ta wspaniała atmosfera, podpierana przez tak miłe osoby o przyjaznym
    > nastawieniu do przyjezdnych.

    Mówisz o sobie?

  • 103. Data: 2011-12-29 13:42:22
    Od: to <t...@i...pl>

    begin AZ

    > Nie ma co rozumiec, grunt, ze jest sie do czego przypierdolic.

    Jak na trolla przystało. :>

  • 104. Data: 2011-12-29 13:59:37
    Temat: Re: Wiesniaki!
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>

    "Mirek Ptak" <n...@n...pl> wrote in message

    > Serio :) - do pracy jade 10-12 minut rano, a wracam 15 minut w szczycie -
    > 200 tys mieszkanców i 7,5 km od domu :)

    Takie koszmarne korki masz czy Insignia tak powoli jezdzi :-P
    Bo ja rano jade 8-9 minut, a wracam 15 (8km, miasto tak pod 2 mln
    mieszkancow i praca w centrum)

    --
    Axel