  • 91. Data: 2011-12-29 01:19:17
    Temat: Re: Wieśniaki!
    Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>

    Użytkownik "Chris" napisał

    > są kina, teatry, restauracje, puby ale pewnie wiesz skoro tu się
    > urodziłeś.

    Kiedyż kolega był ostatnimi czasy w kinie, teatrze, restauracji (KFC i
    McDrive się nie liczy), pubie?

  • 92. Data: 2011-12-29 07:32:39
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-12-29 00:19, Mirek Ptak pisze:

    > Serio :) - do pracy jadę 10-12 minut rano, a wracam 15 minut w szczycie
    > - 200 tyś mieszkańców i 7,5 km od domu :)

    Mam do pracy jedną trasą ~11km, drugą ~17. W typowy dzień (nie jak
    teraz, gdzie miasto co nieco wymarłe) wychodząc z domu 7.00-7.05
    trasą A mam z godzinę, trasą B 35-40 minut. Wychodząc 6.45-6.50
    trasą A 45-50, B ~30 minut. Czasy podaję samochodowe :)
    Miasto? Chyba wiesz jakie :)

  • 93. Data: 2011-12-29 09:31:13
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    to wrote:
    > begin DoQ

    > Chyba bardziej chodzi o repertuar.

    I pewnie o dominujące zwyczaje widzów (tzn. czy przy wejściu na późniejszy seans
    wchodzi się do sali czy do walącego popcornem śmietnika i czy głównym efektem
    dźwiękowym nie jest "chrup, chrup, mlask")

    pzdr
    \SK

  • 94. Data: 2011-12-29 10:03:25
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia 28 Dec 2011 14:55:40 GMT, to napisał(a):

    (...)

    Ty jestes trollem!

    A nie, bo ty!

    Jak dzieci.

    Obaj jestescie!

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 95. Data: 2011-12-29 12:58:44
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Maciek

    > Ty jestes trollem!
    >
    > A nie, bo ty!
    >
    > Jak dzieci.
    >
    > Obaj jestescie!

    Ja odpowiadam tylko paru głupkom pięknym za nadobne. :-)

  • 96. Data: 2011-12-29 12:59:59
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Artur Maśląg

    > Gdybyś nie miał stresu to byś miał jakiś dystans do tego co czytasz, a
    > tym bardziej do siebie. No ale co tam, jakoś odreagować musisz i kogoś
    > tam od wieśmaków sobie powyzywać. Podaj rękę "to" - najlepiej
    > świątecznie :) Ach ta wspaniała atmosfera, podpierana przez tak miłe
    > osoby o przyjaznym nastawieniu do przyjezdnych.

    Czy ja krytykuje przyjezdnych za to, że są przyjezdnymi? Znowu próbujesz
    nieudolnie manipulować.

  • 97. Data: 2011-12-29 13:02:04
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-12-29, to <t...@i...pl> wrote:

    > Czy ja krytykuje przyjezdnych za to, że są przyjezdnymi? Znowu próbujesz
    > nieudolnie manipulować.

    Taka jego natura, nic nie zrobisz.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 98. Data: 2011-12-29 13:23:33
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-12-29 12:59, to pisze:
    > Artur Maśląg

    > Czy ja krytykuje przyjezdnych za to, że są przyjezdnymi? Znowu próbujesz
    > nieudolnie manipulować.

    Jasne - topic +:
    <cite>
    ...przyjechały do Warszawy na święta i snują się 49-tką lewymi pasami.
    </cite>
    itd.

  • 99. Data: 2011-12-29 13:31:53
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Artur Maśląg

    > Jasne - topic +:
    > <cite>
    > ...przyjechały do Warszawy na święta i snują się 49-tką lewymi pasami.
    > </cite>

    I czego tutaj trollu nie rozumiesz?

  • 100. Data: 2011-12-29 13:36:42
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-12-29, to <t...@i...pl> wrote:

    > I czego tutaj trollu nie rozumiesz?

    Nie ma co rozumiec, grunt, ze jest sie do czego przypierdolic.

    --
    Artur
    ZZR 1200