  • 21. Data: 2011-12-28 14:08:04
    Temat: Re: Wieśniaki!
    Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>

    Użytkownik "to"

    > Od urodzenia.

    To widać, słychać i czuć...

    ps. płaszcz ze spodni wyciągnij.

  • 22. Data: 2011-12-28 14:14:50
    Temat: Re: Wie?niaki!
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-12-28, RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> wrote:

    > Co w niczym nie zmienia faktu, że to jest trollem i wyciąganie go z KF
    > jest niesympatyczne. Nawet Kolina, mimo że tez troll, na to nie
    > zasługuje.

    Troll - zwykle wielkie, tępe, powolne, brutalne stworzenie fantastyczne
    unikające słońca (często zmienia się pod jego działaniem w kamień).
    Zazwyczaj jego atrybutem jest wielka maczuga.

    Nie wiem jak wyglada to :P

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 23. Data: 2011-12-28 14:16:55
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Przemysław Czaja

    > To widać, słychać i czuć...
    >
    > ps. płaszcz ze spodni wyciągnij.

    Jakieś małomiasteczkowe kompleksy? ;)

  • 24. Data: 2011-12-28 14:17:28
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-12-28, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Nie ma takiego mechanizmu, chyba ze jednak masz na mysli duze miasto a
    > nie wies.
    >
    > do wsi/miasteczka do przejezdni wjechali 100 i zwalniac im sie nie
    > chce.
    > A lokalesi - gdzie im sie spieszyc, jak za 300m skrecaja.

    Dlatego bardzo czesto wymuszaja pierwszenstwo, zmuszaja jadacych
    przelotem do zwolnienia by zaraz po tym skrecic 2 uliczki dalej.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 25. Data: 2011-12-28 14:18:19
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-12-28, Chris <a...@g...pl> wrote:

    > Nie mam nic przecikwo turystą ale czemu żaden z was na 3 pasmówce nie
    > zjedzie na prawy pas tylko jedzie te 60 lewym ??

    Bo nawigacja mowi: za kilometr skrec w lewo, trzymaj sie lewego pasa.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 26. Data: 2011-12-28 14:19:34
    Temat: Re: [ort] Re: Wieśniaki!
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-12-28, Grejon <g...@g...com> wrote:

    > Sam jesteś turystom.

    Swoja szosa, ostatnimi laty widac straszny wysyp tych ą, ę? Czyzby
    wyksztalciuchy? ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 27. Data: 2011-12-28 14:23:33
    Od: to <t...@i...pl>

    begin MM

    > No ale warszawiacy zapier... ograniczenie do 80, a oni z 20km więcej,

    Mają pewnie lepsze opony i znają teren.

    > ja spokojnie ok 70 na prawym.

    No i prawidłowo, bo PRAWYM. Do tego on służy. Ja pisze o tych, którzy
    robią to na LEWYM.

  • 28. Data: 2011-12-28 14:25:06
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-12-28, to <t...@i...pl> wrote:

    > Mają pewnie lepsze opony i znają teren.

    Frigo kupione w Oszou czy innym Kerfurze? :P

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 29. Data: 2011-12-28 14:34:33
    Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>

    Użytkownik "to"

    > Jakieś małomiasteczkowe kompleksy? ;)

    Kompleksy? Hehe...przez 30 lat mieszkałem na wsi, no może nie na takiej
    zabitej dechami, ale zawsze na wsi. Od prawie 20 mieszkam w mieście i
    zapewniam, gdybym tylko mógł natychmiast wracam na wieś. Smród, brud,
    nasrane, najscane, hałas, spaliny i milion przemądrzałych miastowych
    głupków, w ciuchach renomowanych marek, którzy tylko czychają na twoje
    potknięcie, piepszone bloki w których nie zna się sąsiada z klatki
    obok...ale skąd Ty możesz o tym wiedzieć, jeśli nie masz z czym
    porównać.

    Pozdrówki.

  • 30. Data: 2011-12-28 14:43:00
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    Artur Maśląg nabazgrał(a):

    > Okres świąteczny, "słoiki" do domów pojechały ;) Ci co zostali
    > (bądź wrócili) potłuką się na miejscu :) "Warsiawiaki" pełną
    > gębą mają satysfakcję.

    Odezwał się wieśmak z piaseczna ... do Warszawy ci jeszcze daleko ...