    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Wielkosc samochodow w Europie
    Date: Wed, 04 Dec 2013 09:46:44 +0100

    W dniu 04.12.2013 09:26, Artur Maśląg pisze:

    > To właśnie pytam skąd taki argument.

    A skąd potrzeba większej ładowności niż w przeciętnym kompakcie?

    > Do takich rzeczy się średnio nadają samochody klas wyższych. Do tego
    > się kupuje samochody dostawcze, ciężarowe.

    To nie ja wraziłem potrzebę posiadania większego samochodu do
    przewożenia większych ładunków.

    > Pozwolisz, że każdy sobie zdecyduje ile go będzie kosztował taki
    > transport.

    A czy ja gdzieś nie pozwalam?? Masz jakieś urojenia...

    > Normalnie, większe zakupy dla rodziny.

    Lodówka? TV?

    Czy może tylko jedzenie i środki czystości?

    > Tak, z przyczepą. Bagażnika to tam nie ma.

    Skup się. Mówimy o wyjeździe na zakupy dla rodziny, ale nie całą
    rodziną. Całe tylne siedzenie wolne. Ile ty przejadasz w miesiąc??

    > Czasem się zdarzy, ale zakupy to nie żadna impreza (to najwyraźniej
    > Twoja forma rozrywki). Wygodniej jest wszystko zapakować do bagażnika,

    Gdyby była, to miałbym większy samochód - duh!

    > niż trzymać na kolanach połowę.

    Na kolanach nieobecnych pasażerów?

    > Tyle ile jej się podoba. Takiej jest prawo buszu.

    Busz twojej żony mało mnie interesuje.

    Ale w kontekście dyskusji ciekaw jestem, ile konkretnie tych butów
    zabiera, skoro aż tak drastycznie wpływa to na potrzeby związane z
    ładownością.

    > Wcześniej pisałem o walorach użytkowych, a o subiektywnych upodobaniach
    > to może nie dyskutuj, ponieważ to indywidualna sprawa każdego i tobie
    > nic do tego.

    Wolny kraj. Nie będziesz mi, pogrobowcu Dzierżyńskiego, tematów dyskusji
    cenzurował.