-
Data: 2018-05-09 11:29:01
Temat: Re: Wielkość kół w wielkich wywrotkach.
Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]On 2018-05-09, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
> Użytkownik "Marcin Debowski" napisał w wiadomości grup
> dyskusyjnych:AkpIC.123238$l...@f...ams1...
> On 2018-05-08, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
>>> Albo w druga strone: nie jezdza po drogach publicznych, wiec nie
>>> musza
>>> spelniac limitu nacisku 11 ton na os ...
>
>>Może nie tyle w drugą co razem, bo jakby nie było ograniczenia
>>nacisku i
>>podłoże dobrze utwardzone, to kółka mogłyby być wąskie i małe.
>
> wyczytalem, ze pompuje sie te opony do 100-150psi, czyli 7-11 atm.
> To zdaje sie wiecej niz tiry, wiec i nacisk na podloze wiekszy.
No a na jaką powierzchnię się to rozkłada?
> Za to liczac, ze opona od tira wytrzymuje jakies 5 ton ... oj, sporo
> by ich bylo trzeba do tego bydlaka, ktory podchodzi pod 900t.
Chyba, że byłyby np. metalowe :)
--
Marcin
Następne wpisy z tego wątku
- 09.05.18 11:56 Konrad Anikiel
- 09.05.18 12:28 J.F.
- 09.05.18 12:38 Konrad Anikiel
- 09.05.18 12:40 Marcin Debowski
- 09.05.18 13:04 J.F.
- 09.05.18 13:06 J.F.
- 09.05.18 13:56 Konrad Anikiel
- 09.05.18 14:09 Marcin Debowski
- 09.05.18 14:37 J.F.
- 09.05.18 14:39 J.F.
- 09.05.18 15:46 Konrad Anikiel
- 09.05.18 16:10 J.F.
- 09.05.18 17:04 WM
- 09.05.18 17:17 J.F.
- 10.05.18 02:12 Marcin Debowski
Najnowsze wątki z tej grupy
- Zapora Stronie Śląskie cd
- Filtr do pompy ruskiej
- Wyważanie kół rowerowych
- Belka
- Precyzyjne cięcie opony samochodowej
- Nieparzyste dmuchanie
- Klej "samopoziomujący"
- Kocioł CO po raz kolejny
- zapora Stronie Slaskie
- powodz
- Nie atom tylko fotowoltanika i elektroliza
- Test samoodkręcania nakrętek
- Budowlańcy pomóżcie
- wyciskanie/odlewanie hdpe. Co ma sens?
- Pomysł na czujnik przeciążenia siłownika.
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=