  • Data: 2011-09-27 15:58:41
    Temat: Re: Wielkopolska zamyka drogi dla TIR-ów
    Od: Arek <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-09-27 03:14, venioo pisze:

    > Ty to normalnie rusofob jestes, nie masz czasami na imie Antoni?

    Czechofob, Niemcofob, Fracuzofob itp. Może to dziwne, ale nie widzę
    powodów dla których mam dopłacać do czyichś interesów. Jeżeli Ty nie
    masz z tym problemu, to rób to ze swoich prywatnych pieniędzy.

    > Bo jakos nie widac, zeby Ci przeszkadzalo, ze w naszych sklepach sa
    > produkty przywozone z calej UE. Proponuje Ci na znak protestu ich nie
    > kupowac - bo przeciez tez niesprawiedliwym tranzytem przejezdzaly przez
    > jakies kraje.

    Czy np. Niemcy dopłacają nam za przewóz towarów z np. Francji itp. Patrz
    nie wpadli na to, może spróbuj to wynegocjować a potem podziel się
    wrażeniami.

    A tak nawiasem, owszem staram się kupować, w miarę możliwości produkty
    wytworzone najbliżej regionu w którym mieszkam.

    A.