  • Data: 2011-09-27 18:19:24
    Temat: Re: Wielkopolska zamyka drogi dla TIR-ów
    Od: venioo <p...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-09-27 15:58, Arek pisze:

    > Czechofob, Niemcofob, Fracuzofob itp. Może to dziwne, ale nie widzę
    > powodów dla których mam dopłacać do czyichś interesów. Jeżeli Ty nie
    > masz z tym problemu, to rób to ze swoich prywatnych pieniędzy.

    No robie. Caly czas bedac obywatelem RP i placac tu podatki. Tak jak w
    niektorych sferach zycia ktos doplaca do moich.

    > Czy np. Niemcy dopłacają nam za przewóz towarów z np. Francji itp. Patrz
    > nie wpadli na to, może spróbuj to wynegocjować a potem podziel się
    > wrażeniami.

    A czy my Niemcom doplacamy do czegos? Oni nie kaza nam placic za jazde
    po swoich drogach, a my im. Taki jakby obustronny interes.

    > A tak nawiasem, owszem staram się kupować, w miarę możliwości produkty
    > wytworzone najbliżej regionu w którym mieszkam.

    To tak jak ja. taki lokalny patriotyzm i swiadomosc tego, ze pozwala to
    utrzymac miejsca pracy moze moim znajomym, ich rodzinom lub dalszym
    krewnym. Ale jak danego produktu nie ma z rynku lokalnego, to nie wdaje
    sie w filozofie kto, skad, za ile i dlaczego go sprowadzil, tylko ide do
    sklepu i kupuje to co spelnia moje wymagania.

    --
    venioo
    GG:198909