  • Data: 2011-09-27 19:07:00
    Temat: Re: Wielkopolska zamyka drogi dla TIR-ów
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "venioo" <p...@o...eu> napisał w wiadomości news:

    > No ale to w momencie podpisywania bylo wiadomo, ze bedzie X km autostrady
    > i jak sie podpisuje umowe, to nalezy liczyc sie z jej konsekwencjami
    > dlugoterminowymi,

    Problem do rozwiązania był tu i teraz, tak jak obecne rozjeżdżanie dróg
    lokalnych przez tiry trzeba załatwić od razu, a nie myśleć nad tym kilka
    lat.
    A pewnie długoterminowo właśnie zakładali obecne rozwiązanie, więc nie wiem
    o co Ci chodzi, że viatoll był o kilka lat za późno?
    No to generalnie się z tym zgadzam.

    > Ale jaki to zysk? Tyle co trzeba bylo doplacic do winiet to strata

    LOL !!!!
    Gdyby to była strata, to nikt by nie dopłacał.
    Więc pewnie jednak to był zysk, a nie strata, skoro wszyscy byli zadowoleni.

    >I po kilkudziesieciu latach panstwo dostanie zdezelowany produkt
    >autostradopodobny, ktory bedzie wymagal znowu wielkich nakladow
    >finansowych?

    Zdezelowany albo nie do końca zdezelowany, się zobaczy.
    Wiadomo, że samo nie bardzo się kwapiło do budowy, więc pewnie lepszy rydz
    niż nic.

    >Jak dla mnie to sama strata, w kazdym miejscu.

    Jasne, bo brak autostrady jest lepszy niż stara autostrada?
    Jakoś moim zdaniem jest dokładnie odwrotnie.