  • Data: 2011-06-08 08:54:55
    Temat: Re: Wielkie Przejście - Nikon FM2N -> cyfra
    Od: Olgierd <n...@n...problem> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 08 Jun 2011 10:48:06 +0200, Tomasz Ogórek napisał(a):

    > wizjera optycznego brak, choć z tego co widzę, to do niektórych możliwe
    > jest dołączenie przystawki. Jak z używalnością takiego rozwiązania?

    Swego czasu musiałem przezwyciężyć ten sam ból -- też uważam FM2 za
    najlepszy aparat ever -- i po różnych próbach (np. z Pentaksem K10) muszę
    powiedzieć, że właśnie m4/3 pod wieloma względami najbardziej
    przypominają mi te stare konstrukcje. Przede wszystkim ze względu na to,
    że mogę aparat nosić w kieszeni ;-)

    Sam posiadam GF1, zaś do niego właśnie celownik lunetkowy o pokryciu 35
    mm, co w przypadku obiektywu 20 mm w zasadzie jest O.K. Ostrzę wówczas
    oczywiście automatem, najczęściej w trybie "multi-pola" czy jak to
    nazwać.
    Chyba że mam czas przymierzyć, to wówczas na ekraniku.

    --
    :-) Olgierd
    Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl