  • Data: 2009-02-05 07:56:21
    Temat: Re: Wielki Brat czuwa. Przynajmniej w UK.
    Od: Jan Rudziński <j...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

    Cześć wszystkim

    zho napisał(a):
    > Nadajnik i odbiornik radiowy mimo braku wszystkiego udalo mi sie
    > zmajstrowac i zmusic do dzialannia :)
    > Poza tym chodzi o dostepnosc wiedzy, w sensie zrozumienia zasady
    > dzialania. Bo przepraszam za chwile ktos powie ze w googlach sobie
    > schemat znajdzie i go polutuje, ale zrobi to bez zrozumienia i z cala
    > pewnoscia zadnej sensownej modyfikacji ani nie rozwinie onej
    > konstrukcji. :(

    Niby dlaczego ma znaleźć w guglach bez zrozumienia?
    Jak ktoś chce zrozumieć, to zrozumie. Tak teraz, jak i wtedy.

    > Wcale nie tesknie za realnym socjalizmem z ludzka twarza ale powiedzmy
    > szczerze jesli w szkole dziecko ma wiecej lekcji przedmiotow spolecznych
    > (religia WOS) niz np fizyki, chemii to trudno zeby sie czegos sensownego
    > na tych lekcjach nauczylo. Ale to NTG i tu z tego miejsca od razu chce
    > sie pokajac i przeprosic za dryf w kierunku, ktoren mnie boli.

    Pamiętam dokładnie program szkoły podstawowej i średniej z tego zakresu
    i ręczę Ci, że jeśli ktoś się nie pasjonował i nie doczytywał poza
    szkołą, to nie miał szans niczego się nauczyć.

    --
    Pozdrowienia
    Janek (sygnaturka zastępcza)