  • Data: 2009-02-05 18:53:13
    Temat: Re: Wielki Brat czuwa. Przynajmniej w UK.
    Od: "tompac" <t...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wyrabiały, ale ten akurat miałem. No i był ostry w stosunku do azotanów
    > np.

    No ja bazowałem na tych azotanach (w spozywczych były) ale za to
    doprowadziłem do perfekcji produkcje mieszanki paliwowej, raz opracowałem
    doświadczalnie odpowiednie proporcje - wszyscy zazwyczaj dawali 1:1, ja
    miałem chyba 1:0,9 (albo te okolice i nie pamietam czy utleniacza bylo
    wiecej czy samego paliwa) - dwa odpowiednio preparowałem uziarnienie (a
    raczej jego brak), trzy pozbywalem sie wody z mieszanki.
    Moje paliwo spalalo sie znacznie szybciej, a po zmianie "stanu skupienia" -
    przetapianie mieszaniny no poprostu rewelacja!

    Eksperymentowalem też z nadmanganianem, niestety z sacharozą mu cieńko szło
    ale z pyłem aluminiowym ... ;)