  • 11. Data: 2010-03-23 21:45:09
    Temat: Re: Wibracji przodu ciag dalszy...
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-03-23 22:23, Tytus pisze:

    > Tarcza mierzona na zimno - bicie max 0,01mm, ruszam pierwsze hamowanie
    > wibracja wystepuje od razu

    Ale co wlasciwie wibruje ? Klamka hampla, przod, cale moto czy komorka w
    kieszeni ?

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 12. Data: 2010-03-23 22:37:03
    Od: "Jarecki [KenLee]" <r...@o...pl>

    Użytkownik "Kuczu" napisał

    > Ale co wlasciwie wibruje ? Klamka hampla, przod, cale moto czy komorka w
    > kieszeni ?

    *** Durex Play. Ale bateryjki szybko siadaja- wystarczy troche poczekac.

    Pozdr
    Jarecki [KenLee] +Mecha-Orange EXC 400

  • 13. Data: 2010-03-24 05:34:25
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    ***"Hinek"
    Zrob ewentualnie hardcorowy eksperyment.

    Robilem - i co smieszniejsze chyba wtedy wibracje znikaly, dzis powtorze
    opcja nieco inna - odkrecalem zacisk od lagi a nie tarcze id piasty
    Tylko nie jestem pewien czy sie liczy bo wkladalem miedzy klocki ampul 5mm a
    calosc mocowalem do lagi tyrytykami :)

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 14. Data: 2010-03-24 05:46:14
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "Kuczu"
    Ale co wlasciwie wibruje ? Klamka hampla, przod, cale moto czy komorka w
    > kieszeni ?

    Po pierwsze wylaczylem wibre w telefonie - czytalem ze baterie zzera....
    Co wibruje - dobre pytanie, mam wrazenie ze hamulec dziala mocniej co obrot
    kola, przy duzych predkosciach zlewa sie w drzenie calego przodu - wiadomo
    kolo kreci sie szybciej.
    Klamka nie pulsuje chyba (bo nigdy nie zdarzylo mi sie zeby mi pulsowala
    wiec trudno mi to stwierdzic :) ale glowy uciac sobie nie dam - byc moze
    odbija mi w reke...
    Wibracja jest taka ze zbiorniczek plynu sie kiwa no
    - a co ja kurwa Eliza Orzeszkowa jestem zeby opisy tworzyc ???
    Ide na trening - potem proba z pojedynczymi zaciskami i wymiana lozysk.
    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 15. Data: 2010-03-24 06:43:48
    Od: "Rafik - delete1@wytnij_to.o2.pl" <r...@g...com>

    Witam !
    Jeśli to są tarcze pływające to sprawdź w jakim stanie są tulejki
    mocujące tarczę do piasty koła.

    Pozdrawiam,

    Rafik aka DeLeTe + BMW K1100 RS - szybsze bo czerwone i tarcze dzwonią
    jak stoi, bo tak je fabryka zrobiła ;)

  • 16. Data: 2010-03-24 06:55:48
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka
    ***Rafik
    Jeśli to są tarcze pływające to sprawdź w jakim stanie są tulejki
    mocujące tarczę do piasty koła.

    W sensie???
    a w jakim maja byc???

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 17. Data: 2010-03-24 07:28:11
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2010-03-24 07:55, Tytus pisze:
    > Siemka
    > ***Rafik
    > Jeśli to są tarcze pływające to sprawdź w jakim stanie są tulejki
> [...]
    Nie dzwonić:-)

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 18. Data: 2010-03-24 07:48:50
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    Tytus napisał(a):

    > Sa jeszcze jakies inne pomysly (oprocz - zmienic moto na Kawasaki).

    Zapieczony ktorys tloczek, albo caly zacisk na prowadnicy.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    motonita tramwajowy

  • 19. Data: 2010-03-24 08:24:02
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-03-24 08:28, Monster pisze:

    > Nie dzwonić:-)

    W starych Suzukach dzwonily od nowosci a dzialaly

  • 20. Data: 2010-03-24 08:44:50
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Tytus pisze:

    > Klamka nie pulsuje chyba (bo nigdy nie zdarzylo mi sie zeby mi pulsowala
    > wiec trudno mi to stwierdzic :) ale glowy uciac sobie nie dam - byc moze
    > odbija mi w reke...

    Pamietasz jak ZX robil po zmianie tarcz ?

    Powinienes bo nim jezdziles przez chwile akurat wtedy.

    Winne byly tarcze, po ich przeszlifowaniu zniklo jak reka odjal.

    KJ