  • 21. Data: 2010-03-24 09:01:36
    Temat: Re: Wibracji przodu ciag dalszy...
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2010-03-24 09:24, Kuczu pisze:

    > W starych Suzukach dzwonily od nowosci a dzialaly

    U mnie też dzwonią jak diabli,poza tym że słychać na dziurach to ok,nowe
    tuleje leżą w garażu,muszę się wziąć za wymianę.

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 22. Data: 2010-03-24 09:57:46
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "Kamil Nowak 'Amil'"
    Zapieczony ktorys tloczek, albo caly zacisk na prowadnicy.

    Zacisk bez prowadnic - przykrecony do lagi, tloczki chodza palcami

    Tytus z fabryki

    4969 (20100323) __________

  • 23. Data: 2010-03-24 12:56:29
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    W dniu 2010-03-23 21:02, Tytus pisze:

    > pacjent zolte VTR, [...] nadal wibruje przy hamowaniu...

    cyt. klasyka z tytułu poprzedniego posta:

    "Honda panie..."

    :-P ;-)

    --
    pozdr
    pj

  • 24. Data: 2010-03-24 13:11:23
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-03-24, (pj) <j...@g...com> wrote:

    > cyt. klasyka z tytułu poprzedniego posta:
    >
    > "Honda panie..."

    No ja juz mu mowilem zeby kupil jakiegos Kwackera zanim wymieni
    pol motocykla...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 25. Data: 2010-03-24 13:32:47
    Od: Magic <m...@w...pl>

    AZ pisze:

    > No ja juz mu mowilem zeby kupil jakiegos Kwackera zanim wymieni
    > pol motocykla...

    Na cholerę ? Wystarczy żeby przestał kombinować i wymienił tarcze na
    nowe. Obie.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800.
    weFAQ&v=qvj

  • 26. Data: 2010-03-24 17:25:42
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "Magic"
    Na cholerę ? Wystarczy żeby przestał kombinować i wymienił tarcze na nowe.
    Obie.

    Ciesz sie ze juz mnie odwiedziles - bo od dzis rozpoczynam wsrod klientow
    calkowicie dobrowolna zbiorke na tarcze.
    Cena tarczy ok 1100 pln szt.
    Na szczescie do wymiany jest tylko jedna

    Tytus z fabryki

    4971 (20100324) __________

  • 27. Data: 2010-03-24 17:55:53
    Od: n...@s...com

    On Wed, 24 Mar 2010 18:25:42 +0100, "Tytus z fabryki"
    <t...@g...pl> wrote:

    >Cena tarczy ok 1100 pln szt.
    >Na szczescie do wymiany jest tylko jedna

    a nie lepiej dac dwie po pincet ?

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 28. Data: 2010-03-24 23:07:44
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik <n...@s...com> napisał w wiadomości

    > a nie lepiej dac dwie po pincet ?

    "Honda, panie..."

    --
    Jasio
    vx etz

  • 29. Data: 2010-03-25 06:11:21
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka
    ***newrom
    a nie lepiej dac dwie po pincet ?

    Troche nie wierze w te chinskie tarcze - ale chetnie wyslucham innych
    propozycji...
    cena ktora podalem to cena tarczy w Hondzie.

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 30. Data: 2010-03-25 07:09:02
    Od: n...@s...com

    On Thu, 25 Mar 2010 07:11:21 +0100, "Tytus" <t...@g...pl> wrote:

    >Troche nie wierze w te chinskie tarcze - ale chetnie wyslucham innych
    >propozycji...
    >cena ktora podalem to cena tarczy w Hondzie.

    Uzywalem tarczy EBC i Lukasa, lukas byl calkiem calkiem. EBC mocno
    drewniany, ale moze powodem byl konkretny model ?
    A cena to bylo wlasnie +- polowa genuine chąda.
    pozdr
    newrom
    PS. nie bardzo wierze ze chąda ma taka technologie robienia tarcz ze
    aftermarkety odstaja jakoscia.