  • Data: 2016-09-24 02:23:00
    Temat: Re: Wężyki do instalacji wodnej
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 24 września 2016 05:06:39 UTC+9 użytkownik Robert Wańkowski napisał:
    > A ja dziś słyszę syk w łazience. Dacie wiarę, że perforacji uległ korpus
    > baterii? Dziureczka jak szpilka i wali woda w ścianę.
    > To nie wylewka o grubości kartki papieru. Tam jednak kilka mm.
    > Miała około 5 lat.

    Tylko że to jest odlew, którego nikt nie bada na obecność jam odlewniczych,
    porowatości, niejednorodności składu przyspieszających korozję itd.
    Możesz jeszcze skutecznie naprawić, jeśli jesteś emocjonalnie związany z tą baterią.
    Zaimpregnuj czymś co dobrze penetruje, są do tego specjalne preparaty, najczęściej
    PVC rozpuszczone w acetonie. Aceton wpłynie w najmniejszą szparę, wyparuje, a PVC
    zostanie i uszczelni. Domowym przemysłem możesz rozpuścić trochę polistyrenu
    (talerzyk piknikowy) w rozpuszczalniku Nitro. Tylko nie za gęsto, bo nie wpłynie. Jak
    będzie za rzadkie to nie szkodzi, najwyżej powtórzysz.