  • Data: 2016-09-26 10:55:55
    Temat: Re: Wężyki do instalacji wodnej
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:0ee30e52-dc46-4e38-9876-b1f7a100a2d0@go
    oglegroups.com...
    W dniu piątek, 23 września 2016 19:43:01 UTC+9 użytkownik J.F.
    napisał:

    >Znowu coś bredzisz. Kontynuuj.

    Jak to bylo - elektrody do spawania niskowodorowego musza byc wyjete
    ze szczelnego opakowania lub suszone w piecyku przed uzyciem.
    A nie byly. Inspektor wykryl ...

    Stocznia koreanska, przy wejsciu tablice z zasadami bezpieczenstwa.
    A czasem jednak cos tam z dzwigu spadnie ...

    wadzenia-wody/wezyki/wezyk-zasilajacy-1-2-x-1-2,p156
    305,l559.html

    >Dżejefie, my się ciągle nie rozumiemy. Ty tu nie jesteś od
    >wypisywania niekończącego się potoku infantylnych pytań, a ja nie
    >jestem od wyszukiwa dla >Ciebie odpowiedzi na każde z nich. Dyskusja
    >polega na tym że trzeba coś dodać a nie ciągle powtarzać "aciemu".

    No to zadaje konkretne pytanie - na takim wezyku w amerykanskim
    sklepie bedzie napis "UL certified" ?
    Tzn na wszystkich wezykach w sklepie.

    W Korei jestes ? To mozesz napisac jak to tam wyglada.

    >Jaka gwarancja? W czasach kiedy cały świat przestawił się na tandetę
    >z Chin, oczekujesz gwarancji na materiał do budowy systemu?
    >Mogę obejrzeć certyfikat, mogę kupić to z 3.2, czyli wysłać swojego
    >inspektora do przyjrzenia się badaniom laboratoryjnym,
    > mogę podjąć całe mnóstwo działań zabezpieczających przed skutkami
    > ewentualnej awarii. Ja jestem inżynierem,
    > a nie prawnikiem, mnie gwarancje nie obchodzą.

    Ale to ja bredze :-)

    >Tak się zagalopowałeś w te swoje aciemu że zapomniałeś że już Ci to
    >tutaj napisałem.

    Napisales tez "w czasach kiedy caly swiat przestawil sie na tandete z
    Chin ...".

    >Chopie, przez ten czas sam byś to znalazł tysiąc razy.

    Ale napisalbys choc troche informacji. Temat, rok, dziedzina, firma
    itp.
    Bo tak to sobie moge szukac..

    >Mi się po prostu nie chce być Twoją niańką i podawać Ci na łyżeczce
    >informacje.

    Bo ich nie znasz. Cos uslyszales, wyciagnales swoje wnioski.
    Tak jak i ja, tylko ja lubie czasem sprawdzic, szczegolnie jak mi sie
    nie zgadza z innymi wiadomosciami.

    >Poszukaj sobie jaka to była dyrektywa, w jaki sposób wprowadzana i
    >skąd się wziął polski tekst aktów prawnych.
    >Czy je ktoś napisał, czy tylko przetłumaczył tekst dyrektywy.

    W wielu wypadkach tak wlasnie bedzie - dyrektywa naklada konkretne
    wymagania i nie pozostaje nic innego jak je przetlumaczyć.
    Tym niemniej przeczytaj chocby to
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Dyrektywa_(Unia_Europe
    jska)
    https://en.wikipedia.org/wiki/Directive_(European_Un
    ion)

    Zebysmy sie zrozumieli - to, ze Unia uchwalila jakas dyrektywe i nie
    pozostalo nic innego jak ja przetlumaczyc, wcale nie oznacza ze nie
    mogla sie od nas doczekac porzadnych przepisow.

    >Każdy stan ma inaczej. Jedni mają board, inni mają Chief Inspector
    >czy jak go tam nazwą. A jeszcze inni nie mają nic, bezpieczeństwem
    >martwią się >ubezpieczyciele. W każdym stanie tak czy siak ktoś po
    >swojemu decyduje jakie przepisy są obowiązujące, w jakim zakresie, z
    >jakimi wyłączeniami czy >zastrzeżeniami.

    Ale wezyk do kranu to we wszystkich stanach jest lepszy niz w EU, bo
    jest "UL certified" ?

    J.