    Date: Sat, 26 Apr 2014 19:00:52 +0200
    From: uzytkownik <a...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Wesołych Świąt

    W dniu 2014-04-26 16:41, l...@g...com pisze:

    > Twoje scisle myslenie konczy sie na poczatku obecnej rzeczywistosci, ktora wg.
    fizykow i ostatnich wyliczen powstala 14mld lat temu. Tyle ze powstanie czegokolwiek
    z niczego jest sprzeczne z ludzka logika. Pisalem juz o tym, jesli teoria nie ma
    pokrycia w praktyce - to bledna jest teoria, a nie praktyka. Wg. teorii w ktorej nie
    ma inteligentnego projektu z bytem nadrzednym - nie powinno byc nic, to myslenie
    logiczne u ludzi. A jednak wszystko funkcjonuje od poziomu atomowego, az do granic
    ostatnich galaktyk. Pytanie skad jakakolwiek energia?

    Widzisz i tu jest całe "ALE".
    Nie powinno się kwestionować sił wyższych, bo sam fakt istnienia o tym
    świadczy i nie da się tego podważyć, ani temu zaprzeczyć.
    Jednak my, ludzie nie wiemy co to za siły, skąd one są, co potrafią i w
    jakich są relacjach z nami. Możemy póki co tylko się zachwycać stopniem
    skomplikowania i niesamowitą harmonią wszechświata, ale nic więcej, bo
    zbyt mało jeszcze wiemy. Ciekaw jestem czy kiedykolwiek ludzkość pozna
    całą prawdę.

    Jednak mnie osobiście forma boga Jahwe czy też innego boga znanego z
    innych wyznań nie przekonuje, a tym bardziej nie przekonuje mnie forma
    zabobonów odprawianych przez kapłanów różnych wyznań. Modlenie się do
    kawałka kamienia czy betonu, czy też namalowanego na płótnie bohomaza,
    albo przypisywanie nadprzyrodzonych cech wodzie, nad która czyniono
    "gusła", po prostu mnie śmieszy. Jeszcze bardziej mnie śmieszą próby
    udowadniania istnienia oraz opisywania boga, gdzie występują same
    zaprzeczenia oraz antropomorfizacja bóstw.

    Dlatego też proponuję, aby zakończyć te wywody. Niech każdy wyznaje to
    co wyznaje i nie próbuje na siłę nawracać innych na swoją wiarę i
    przekonania.