  • Data: 2014-04-26 20:57:08
    Temat: Re: Odp: Wesołych Świąt
    Od: "nowyr" <d...@y...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:ljgufh$mu7$1@dont-email.me...

    > Wyraźny kryzys... I to już od dawna :-)
    > Martwię się o jego zdrowie tak jak Ty, bo szkoda chłopa.

    Mnie się wydaje, że chłopu się pomieszało w głowie :-) Za własności
    inżynierskie odpowiada inny obszar mózgu niż za lęki i przesądy :-) Może
    miał niedotlenienie czy mikrowylew/udar niedokrwienny? Może rezonans
    magnetyczny wykonać?
    Kiedyś spotkałem się z podobną sytuacją u lekarza, którego znałem od lat.
    Pewnego razu, jakieś 3 lata temu wyskakuje do mnie z tekstem (w czasie
    wizyty u niego) że panienka dziewica to, a panienka dziewica tamto i
    sanktuarium to coś i cud. Wyjechał z taką wiązanką niedorzeczności, że
    zdumiał mnie. Lekarz specjalista z tytułem dr. Był na sympozjum w Portugalii
    na zaproszenie koncernu leków i tam jest jakieś santuarium czy coś i tam mu
    się coś nagle odmieniło:-) Nie tylko ja zauważyłem, że mu odbiło :-) Gadał
    jak potłuczony :-)