  • Data: 2014-04-27 21:37:35
    Temat: Re: Odp: Odp: Wesołych Świąt
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "RoMan Mandziejewicz" <r...@p...pl.invalid> napisal w
    wiadomosci news:861798396.20140419000256@pik-net.pl.invalid...
    > Hello Sylwester,
    >
    > Friday, April 18, 2014, 11:51:48 PM, you wrote:
    >
    > [...................................................
    .........]

    > *PLONK!*

    Slów na okreslenie twojej osoby - tak, PIJE do ciebie tym razem, nie mam, bo
    te, których bym musial uzyc na okreslenie ciebie, nie da sie powtórzyc w
    towarzystwie. Wielki maczo keyboard mastaha, myslalem, ze jednak za twoja
    wiedza (chyle czola, jest duza), idzie takze oglada towarzyska i
    kindersztuba. A tymczasem widze, ze kindersztuba, to ty se dupe podcierasz
    po porannej kackupie. Szkoda, bo Opole to bardzo fajne miasto, szkoda, bo
    rózni nas tylko 8 lat róznica wieku. Na normalnym forum powiedzialbym ci
    wypierdalaj kmiocie, ale tu jest forum powszechne w postaci grup
    dyskusyjnych, wiec nie powiem, plodz zatem swoje fochy wszem i wobec, tylko
    sie nie zdziw, jesli nikt nie zechce z toba rozmawiac. Bo zachowujesz sie
    jak rozwydrzony gnój, jak gówniarz, który nigdy nie zaznal pasa na
    sempiternie.

    --
    Spamerów i "pytaczy" informuje, iz bardzo narazaja sie na to, ze ich
    adresy e-mail beda podawane harwesterom sluzacym do rozsylania spamu.