  • Data: 2014-04-26 19:04:16
    Temat: Re: Wesołych Świąt
    Od: uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-04-26 14:18, Pszemol pisze:

    > No popatrz...
    > Nie jesteś wierzący a nie jesteś potworem: pomagasz ludziom w potrzebie!
    > To się w pale nie mieści... skąd Twój "kręgosłóp moralny" jeśli nie
    > bierzesz
    > go z coniedzielnej mszy? ;-)

    Daj już spokój, bo to tylko niepotrzebnie zaostrza konflikt.
    To, że ktoś wierzy to jego sprawa. W większości ludzie wierzący i
    bogobojni są życzliwiej nastawieni do innych ludzi i z reguły są
    lepszymi ludźmi. Sam mam tego dowód, bo moja małżonka jest osobą głęboko
    wierzącą i jest teologiem, a ja sobie to chwalę :)