  • 31. Data: 2011-06-23 15:44:19
    Temat: Re: Wczoraj go widziałem
    Od: "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp>

    Użytkownik "jerzu" <t...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:c9g607t4fg77201htgsmkg5ib065ebauvg@4ax.com...

    > Rozejrzyj się, są praktycznie wszędzie.

    Sprawdze dokładnie jeszcze, ale autentycznie odnoszę wrażenie że wAw to nie
    jest ich region :)

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 32. Data: 2011-06-23 15:47:07
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Thu, 23 Jun 2011 15:44:19 +0200, "kamil/Endurorider.pl"
    <f...@g...lp> wrote:

    >Sprawdze dokładnie jeszcze, ale autentycznie odnoszę wrażenie że wAw to nie
    >jest ich region :)

    Może nie są tak widoczne tutaj, ale dostępne są. U mnie w sklepie
    (sieć Mokpol) stoi nawet ich lodówka.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 33. Data: 2011-06-23 15:52:37
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 23 Jun 2011 12:17:27 +0200, topek wrote:
    >Z drugiej strony bije wiocha. Jak widzialem domy z lwami to mialem
    >skwaszona mine. No ale kto powiedzial, ze bogacz musi miec dobry gust?
    >Garnitur dorze lezy w 3 pokoleniu.

    No ale zaraz .. sa palace z lwami przy bramach.
    Tez mieli spaczony gust, dopiero do palacu lwy pasuja .. czy to my
    mamy gust spaczony przez komune ? :-)

    J.

  • 34. Data: 2011-06-23 16:33:34
    Od: "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp>

    Użytkownik "jerzu" <t...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:3tg60752v82eqomm38dqbf7ade9oeh1f1p@4ax.com...

    > Może nie są tak widoczne tutaj, ale dostępne są. U mnie w sklepie
    > (sieć Mokpol) stoi nawet ich lodówka.

    W moim lokalnym carfurze ekspres kompletnie ich nie widać, ale jutro
    przegrzebie lodówkę ;D

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 35. Data: 2011-06-23 16:43:50
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 23 Jun 2011 16:33:34 +0200, kamil/Endurorider.pl wrote:
    >Użytkownik "jerzu" <t...@p...onet.pl> napisał w

    >W moim lokalnym carfurze ekspres kompletnie ich nie widać, ale jutro
    >przegrzebie lodówkę ;D

    No prosze - jak to inwestycja w fure podniosla rozpoznawalnosc marki i
    moze nawet sprzedaz.
    A fura kosztowala pewnie ulamek czasu reklamowego :-)

    J.

  • 36. Data: 2011-06-23 17:33:31
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    > No prosze - jak to inwestycja w fure podniosla rozpoznawalnosc marki i
    > moze nawet sprzedaz.
    > A fura kosztowala pewnie ulamek czasu reklamowego :-)

    I o to właśnie chodziło - informacja niby w dodatku lokalnym,
    a poszło na całą Polskę ;-)

    A propos - na sezon zwykle jakiegoś celebrytę/kę zatrudniają
    - była Kaśka Figura, Doda, Olbrychski
    - w tym roku mają Joannę "Tapmadel" ;-)

    Pzdr

    JKK

  • 37. Data: 2011-06-23 18:13:00
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-06-23 14:06, Stefan Szczygielski pisze:
> [...]
    oral-lodowy-potentat-z-nowego-sacza-ma-nowe-auto,id,
    t.html

    > Ech... Jakbym ja kręcił taki lody i miał brać pojazd ze skrzydełkami do
    > góry to bym chciał taki:
    >
    > http://en.wikipedia.org/wiki/DeLorean_DMC-12
    >
    > Opcję V200201 (Stage II High Performance Engine) poproszę. :)
    >
    > Jedyne $63,250.00...
    >
    > :D

    Rozpoznawalne tylko przez pasjonatów motoryzacyjnych. A Koralom chyba
    nie o to chodzi.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 38. Data: 2011-06-23 23:23:28
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    > Ale osobiscie najlepsze jadlem w Budapeszcie i nie galkowane a taka
    > packa nakladane :)
    no to może Ci zasmakują taką samą packą nakładane od Argaśińskich. ale
    to tylko Nowy sącz (możesz pooglądać pałace i samochody) albo Kraków.

    ToMasz

  • 39. Data: 2011-06-23 23:25:08
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:
    oral-lodowy-potentat-z-nowego-sacza-ma-nowe-auto,id,
    t.html

    > Rozpoznawalne tylko przez pasjonatów motoryzacyjnych. A Koralom chyba
    > nie o to chodzi.

    a poworotu do przyszłości nie widziałes?!!!

  • 40. Data: 2011-06-24 00:00:15
    Od: s2p <s...@o...pl>

    W dniu 2011-06-22 22:12, Yogi(n) pisze:
    > http://www.gazetakrakowska.pl/fakty24/416386,jozef-k
    oral-lodowy-potentat-z-nowego-sacza-ma-nowe-auto,id,
    t.html

    > Jechał poza zabudowanym 40-50 km/h. Za nim drugi, biały (chyba) s-klasse
    > - wiózł ochroniarzy prawdopodobnie, trzymali się na ogonie SLS'a, żeby
    > broń Boże ktoś przy wyprzedzaniu nie wjechał między nich.
    > Może go dociera i dlatego się tak ślimarczył? Cholera wie, ale po
    > sądeckim rynku rollsem też jeździ 40 km/h.

    A ja widzialem chłopa takim traktorem 6.3 we Wrocławiu na ulicy
    Zwycięskiej, przyjechał zjeść grochówkę jak inni rodacy biedacy:) ma
    chłop dystans do siebie:) Jak wsiadał w to gówno była komedia;) i
    widziałem że on też miał polewkę z siebie zamykając to modne gówno z
    góry na dół, ciągnąc za dzwi. Filmu, jak parówa nie robiłem, bo chłop mi
    dystansem do ciągnika zaimponował, prawdziwy dzentelemen!