    Date: Fri, 24 Jun 2011 00:00:15 +0200
    From: s2p <s...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Wczoraj go widziałem

    W dniu 2011-06-22 22:12, Yogi(n) pisze:
    > http://www.gazetakrakowska.pl/fakty24/416386,jozef-k
    oral-lodowy-potentat-z-nowego-sacza-ma-nowe-auto,id,
    t.html

    > Jechał poza zabudowanym 40-50 km/h. Za nim drugi, biały (chyba) s-klasse
    > - wiózł ochroniarzy prawdopodobnie, trzymali się na ogonie SLS'a, żeby
    > broń Boże ktoś przy wyprzedzaniu nie wjechał między nich.
    > Może go dociera i dlatego się tak ślimarczył? Cholera wie, ale po
    > sądeckim rynku rollsem też jeździ 40 km/h.

    A ja widzialem chłopa takim traktorem 6.3 we Wrocławiu na ulicy
    Zwycięskiej, przyjechał zjeść grochówkę jak inni rodacy biedacy:) ma
    chłop dystans do siebie:) Jak wsiadał w to gówno była komedia;) i
    widziałem że on też miał polewkę z siebie zamykając to modne gówno z
    góry na dół, ciągnąc za dzwi. Filmu, jak parówa nie robiłem, bo chłop mi
    dystansem do ciągnika zaimponował, prawdziwy dzentelemen!