  • 41. Data: 2011-06-24 02:49:51
    Temat: Re: Wczoraj go widziałem
    Od: " Michał" <m...@N...gazeta.pl>

    J.F. <j...@p...onet.pl> napisał(a):

    > No prosze - jak to inwestycja w fure podniosla rozpoznawalnosc marki i
    > moze nawet sprzedaz.
    > A fura kosztowala pewnie ulamek czasu reklamowego :-)

    reklama jest duuużo tańsza niż się wydaje ;)

    za 1mln pln można nakupić duuuużo reklamówek w TV

  • 42. Data: 2011-06-24 08:02:55
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 2011-06-22 22:34, ToMasz pisze:
    > ale w Sączu lody u Argasińskich i tak lepsze :)
    > ToMasz
    Heh zgadzam się. Co roku jak jestem w Sączu to zawsze pierwsze kroki
    kieruje ku lodziarni Argasińskich na wyczesane lody (a przyjeżdżam
    zawsze w odwiedziny do Babci). Do Sącza mam sporo kilometrów, bo jestem
    z Torunia. W lipcu znowu będę i oczywiście pierwsze co to na lody :)

  • 43. Data: 2011-06-24 10:40:09
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Fri, 24 Jun 2011 00:49:51 +0000 (UTC), " Michał"
    <m...@N...gazeta.pl> wrote:

    >za 1mln pln można nakupić duuuużo reklamówek w TV

    60 sekundowa reklamówka w TVP1 między "Wiadomościami" a blokiem
    sportowym kosztuje ponad 100 tys. zł.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 44. Data: 2011-06-24 11:04:25
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-06-23 23:25, ToMasz pisze:
> [...]
    oral-lodowy-potentat-z-nowego-sacza-ma-nowe-auto,id,
    t.html

    > a poworotu do przyszłości nie widziałes?!!!

    Widziałem. Wielokrotnie. Tylko czy to coś zmienia?

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 45. Data: 2011-06-24 14:33:59
    Od: "klon" <s...@y...co.uk>

    > sportowym kosztuje ponad 100 tys. zł.

    niepisz kretynie o czy ni masz pojencia. To jest cenna CENNIKOWA. Ostatnio
    ktoś zaplycił cenę cennikową przed wojną. Zwykły upoust to min 60%

    jk

  • 46. Data: 2011-06-24 15:11:21
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Fri, 24 Jun 2011 14:33:59 +0200, "klon" <s...@y...co.uk> wrote:

    >niepisz kretynie o czy ni masz pojencia.

    Nie wiem co chcesz przekazać tym swoim bełkotem, ale jesteś
    upierdliwym osobnikiem. I nudnym. Śmiesznym nie byłeś nigdy.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 47. Data: 2011-06-24 18:20:13
    Od: "klon" <s...@y...co.uk>

    > upierdliwym osobnikiem. I nudnym. Śmiesznym nie byłeś nigdy.

    spierdalaj, tak jak już ci grupa napisała....

    jk