  • 1. Data: 2011-06-22 19:26:06
    Temat: Niech to c... strzeli - spierdzielil caly gaz z butli!
    Od: Mikołaj Jopczyński <m...@g...com>

    Witajcie,

    Dzisiaj w trakcie tankowania gazu nagle zaczelo kapac spod auta - lalo
    sie lpg!

    Pomijajac kwestie tego, ze butla niedawno przeszla badania, to jak to
    jest k... mozliwe, ze 35 litrow gazu leci w powietrze. Jestem w szoku.
    Zeby bylo ciekawiej bylem z 2,5 letnim synem - cale szczescie, ze
    obsluga stacji szybko zainterweniowala i zabrali go na zaplecze, a my
    ogrodzilismy "dymiace" auto.

    Puscil elektrozawor.

    --
    Mikołaj Jopczyński, Tychy Online

    tel: 32 7 400 000 | mikolaj (at) tychy-online.pl | gg: 311167 |
    www.tychy-online.pl

    Znajdz nas na Facebooku: http://www.facebook.com/TychyOnline

  • 2. Data: 2011-06-22 19:37:15
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-06-22 19:26, Mikołaj Jopczyński pisze:
> [...]
    > Zeby bylo ciekawiej bylem z 2,5 letnim synem - cale szczescie, ze
    > obsluga stacji szybko zainterweniowala i zabrali go na zaplecze, a my

    A jak ma być? Cześć ucieknie z nieszczelnej butli a reszta gazu będzie
    za leniwa i zostanie?
    Ciesz się że to nie była benzyna bo gdyby to ona się wylała i nie daj
    Boże zapaliła, dłuuuugo trwało by jej gaszenie. Gaz wycieknie, rozpręży
    się i po chwili, praktycznie zneutralizuje do takiego stężenia że jest
    już niepalny, benzyna natomiast paliłaby się radośnie przez dobre 10 minut.

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 3. Data: 2011-06-22 19:40:53
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Mikołaj Jopczyński

> [...]
    > Zeby bylo ciekawiej bylem z 2,5 letnim synem - cale szczescie, ze
    > obsluga stacji szybko zainterweniowala i zabrali go na zaplecze, a my

    Zaczynam być Twoim fanem. Pisze więcej! Wolę to niż rozwalone Safrany
    Michała i wypadające klocki jego imiennika. ;)

  • 4. Data: 2011-06-22 19:41:12
    Od: Mikołaj Jopczyński <m...@g...com>

    W dniu 2011-06-22 19:37, Lewis pisze:

> [...]
    > już niepalny, benzyna natomiast paliłaby się radośnie przez dobre 10 minut.

    No jak to ma byc?!

    Przeciez gaz jest super hiper mega bezpieczny - masakra jakas.

    Ludzie na stacji byli delikatnie mowiac spanikowani - ja tez nieco.

  • 5. Data: 2011-06-22 19:41:47
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Mikołaj Jopczyński

> [...]
    > Zeby bylo ciekawiej bylem z 2,5 letnim synem - cale szczescie, ze
    > obsluga stacji szybko zainterweniowala i zabrali go na zaplecze, a my

    Zaczynam być Twoim fanem. Pisz więcej! Wolę to niż rozwalone Safrany
    Michała i wypadające klocki jego imiennika. ;)

  • 6. Data: 2011-06-22 19:44:46
    Od: Mikołaj Jopczyński <m...@g...com>

    W dniu 2011-06-22 19:41, to pisze:
    > begin Mikołaj Jopczyński

    > Zaczynam być Twoim fanem. Pisz więcej! Wolę to niż rozwalone Safrany
    > Michała i wypadające klocki jego imiennika. ;)

    :)

    Wiesz to nic!

    W czasie, kiedy wietrzylem auto rozlega sie jebudu. Mysle, ze auta sie
    "czasnely".

    Ale nie!

    Dziadek tankowal, wsiadl w auto i z "pizda" odjechal - tyle, ze bagnet
    byl we wlewie:)

    Bagnet na szczescie sie zlamal, waz caly - ale dystrybutor przestawiony
    - obsluga stacji miala niezle 30 min ;)

  • 7. Data: 2011-06-22 19:44:48
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > Zaczynam być Twoim fanem. Pisz więcej! Wolę to niż rozwalone Safrany
    > Michała i wypadające klocki jego imiennika. ;)
    czep sie edziu:)

  • 8. Data: 2011-06-22 20:38:35
    Od: "JacekG." <s...@p...onet.pl>

    Czyli zachowali się bardzo profesjonalnie, gaz LPG (mieszanina butanu i
    propanu) wymieszana z powietrzem to bomba.
    Wszyscy słyszeli o wypadkach z butlami turystycznymi lub tymi do
    domowych kuchenek gazowych.
    Od zapalonej benzyny masz jakąś szansę ucieczki od wybuchu LPG nie,
    takie jest moje zdanie.
    Miałeś pecha.
    Konkluzja, jak przy LPG zawór puści, jak najszybciej oddalić się od
    miejsca nieszczelności!!!
    Pozdrawiam.
    JacekG.

  • 9. Data: 2011-06-22 20:40:06
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 22 Jun 2011 19:41:12 +0200, Mikołaj Jopczyński wrote:

    >No jak to ma byc?!

    No ale czego sie spodziewales ? Ze tylko troche wycieknie a reszta
    zostanie ?

    >Przeciez gaz jest super hiper mega bezpieczny - masakra jakas.

    Przeciez jest - wycieklo i nic sie nie stalo, i nawet nikt strazakow
    nie wzywal.

    >Ludzie na stacji byli delikatnie mowiac spanikowani - ja tez nieco.

    Byle tylko z tego zdenerwowania papieroska nie zapalic :-)

    Za to jak widac - moze zakazy wjazdu do podziemnych parkingow nie sa
    takie bezpodstawne.

    P.S. Ponoc ostatnio przepisy sie zmienily i piece CO na gaz ziemny
    stawia sie na strychu a nie w piwnicy. Rzekomo dlatego ze w razie
    wybuchu pieca odlatuje tylko dach, a nie rozpadaja sie fundamenty.

    J.

  • 10. Data: 2011-06-22 21:11:51
    Od: Mikołaj Jopczyński <m...@g...com>

    W dniu 2011-06-22 20:40, J.F. pisze:

    > No ale czego sie spodziewales ? Ze tylko troche wycieknie a reszta
    > zostanie ?

    Spodziewalem sie, ze zabezpieczenie, ktore bedzie chronilo zawartosc
    butli bedzie odpowiednio "zabezpieczone", a nie za przeproszeniem sie wysra.

    > Przeciez jest - wycieklo i nic sie nie stalo, i nawet nikt strazakow
    > nie wzywal.

    Nie stalo sie, ale wystarczylaby nadmiernie rozgrzana rura wydechowa,
    czy iskra czy cokolwiek i byloby naprawde niewesolo.

    > Byle tylko z tego zdenerwowania papieroska nie zapalic :-)

    Ja na szczescie nie pale :D

    > Za to jak widac - moze zakazy wjazdu do podziemnych parkingow nie sa
    > takie bezpodstawne.

    No tak, ale mnie najbardziej boli nieskutecznosc zabezpieczenia.