  • 1. Data: 2011-06-23 11:41:30
    Temat: Lancia - ktokowiek widzial ktokolwiek wie ;)
    Od: Wojtek <m...@v...pl>

    Witam,
    TRwaja poszukiwania wlasciwego samochodu, ostatnio odwiedzilem salon
    Lanci i spodobala mi sie Lancia Delta. Jednak Lancia jest tak
    rzadkimsamochodem w Polsce, że trudno zebrać jakis informacje na temat
    ich jakości, trwałości, niezawodności.
    Może jest ktoś na grupie kto uzytkuje nowy model Delty i moze sie
    podzielic uwagami na temat tego samochodu?

    --
    pozdr
    Wojtek

  • 2. Data: 2011-06-23 15:44:50
    Temat: Re: Lancia - ktokowiek widzial ktokolwiek wie ;)
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Wojtek" <m...@v...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > trwałości, niezawodności.
    > Może jest ktoś na grupie kto uzytkuje nowy model Delty i moze sie
    > podzielic uwagami na temat tego samochodu?

    Chyba Ci tylko autocentrum zostanie ;P

    Ja jezdzac codziennie po Wawie to nowa Delte widuje tylko w salonach ;)

    PZDr
    Adam

  • 3. Data: 2011-06-23 16:44:45
    Od: "klon" <s...@y...co.uk>

    miałam dwie lancie. Od czsu gdy mam subaru jest nudno....

    jk

  • 4. Data: 2011-06-23 17:26:59
    Od: kamil <s...@s...com>

    On 23/06/2011 15:44, klon wrote:

    > mia?am dwie lancie. Od czsu gdy mam subaru jest nudno....

    Ano, człowiek leje paliwo i jedzie, gdzie ta niepewność, gdzie te
    przygody z zepsutym samochodem w głuszy, gdzie ci przyjaciele z serwisów..

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 5. Data: 2011-06-23 17:35:20
    Od: "klon" <s...@y...co.uk>

    > przygody z zepsutym samochodem w głuszy, gdzie ci przyjaciele z serwisów..
    wszytko co wim o kąstrukcji samocvhodów dowiedziałem się gdy miałem dwie
    kappy. Żeby nie fiat dotond bym nic nie widzaił tylko woził się.....

  • 6. Data: 2011-06-23 19:37:42
    Od: Wojtek <m...@v...pl>

    On 6/23/11 4:44 PM, klon wrote:

    > miałam dwie lancie. Od czsu gdy mam subaru jest nudno....

    Dzieki,, wazne info :)
    Wlasnie tego sie obawialem, ze za pieknym design'em stoi kiepska jakosc

    --
    pozdr
    Wojtek

  • 7. Data: 2011-06-23 19:39:53
    Od: Wojtek <m...@v...pl>

    On 6/23/11 3:44 PM, Adam Szewczak wrote:

    > Ja jezdzac codziennie po Wawie to nowa Delte widuje tylko w salonach ;)

    No wlasnie, jaki jest powod takiego stanu rzeczy? Faktyczny kiepska
    jakosc czy raczej nieuzasadniona niechec i obawa przed tą marką?

    --
    pozdr
    Wojtek

  • 8. Data: 2011-06-23 19:46:25
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-06-23 19:37, Wojtek pisze:

    > Dzieki,, wazne info :)

    Od trolla? Nie żartuj. :)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 9. Data: 2011-06-23 19:51:37
    Od: Wojtek <m...@v...pl>

    On 6/23/11 7:46 PM, Marcin "Kenickie" Mydlak wrote:

    > Od trolla? Nie żartuj. :)

    Dzieki za ostrzezenie, rzadko tu bywam wiec nie rozpoznaje :)

    --
    pozdr
    Wojtek

  • 10. Data: 2011-06-23 20:21:46
    Od: "klon" <s...@y...co.uk>

    > Dzieki za ostrzezenie, rzadko tu bywam wiec nie rozpoznaje :)

    troll nie trol ale radze jeśli się zdecydujesz to kup maxymalne dostepnne
    przelużenie gwarancji. Za mojej 2giej kappy było to czy lata i NAPRWADĘ sie
    przydało.
    A tuż po skonczenu gwarancji radzem snaleźć dobych specjalistów (w DC
    polecam warstat na Arkuszowej).
    Od roku mam od nich maserati na weeknend it też serwisuja tam

    GW