  • Data: 2014-11-18 18:26:58
    Temat: Re: Wciśnięty pedał hamulca
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tue, 18 Nov 2014 17:33:18 +0100, Shrek

    > Znaczy stoisz na swiatłach i nie chcesz skręcać więc nie wrzucasz
    > kierunku, ale zanim zapiali się żółte nachodzi cię jednak ochota na
    > skręcanie i wrzucasz kierunek?

    Znowu coś sobie dorabiasz co nie zostało napisane.

    > Często taki niezdecydowany jesteś?

    Jestem absolutnie zdecydowany.
    Wygląda na to, że dużo bardziej niż ty.

    > NIe przeszkadza ci to ogólnie w życiu?

    Przeszkadzają mi manipulatorzy tacy jak ty, co nie potrafią czytać ze
    zrozumieniem co się do nich pisze i ignoranci na drodze co myślą tylko i
    wyłącznie o swoim własnym tyłku, bo przecież ich jest najmojsze.

    > Dobra mi się znudziło.
    > Uważasz, że w trosce o prywatność nie należy
    > zbyt wcześnie ujawniać swoich zamiarów?

    Znowu coś sobie dorabiasz -- standardowo, chciałoby się rzec.
    Nie umiesz normalnie dyskutować?...

    > Szkoda tylko, że nikt cię nie wyprostuje na drodze

    ...ano nie umiesz -- i w końcu wyszło szydło z worka.

    > i będziesz dalej uważał, że masz słuszność w swoich debilnych pomysłach.

    Oczywiście, bo bezcelowe błyskanie nie jest w ogóle debilne.

    > EOT

    Tyż prawda.

    --
    Pozdor