  • Data: 2014-11-15 14:25:07
    Temat: Re: Wciśnięty pedał hamulca
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jak będziesz tak rozumował, to może będziesz z domu wychodził
    > przez okno, bo zrobisz przeciąg na klatce schodowej i mógłbyś
    > komuś zaszkodzić. Też kiedyś mi się zdawało, że mnie oślepiają
    > Ci, którzy trzymają pedał na hamulcu. To mija jak przesiadasz się na
    > automat:-)
    > Przestało mi to przeszkadzać, bo w kwestii wychowania jest też
    > wyrozumiałość i zrozumienie, że inni jeżdżą takim a nie innym samochodem.
    > Już widzę jak na każdym postoju będziesz kombinował dźwignią
    > (cokolwiek innego niż D jest szkodliwe dla auta) albo
    > włączał elektryczne P.

    Mnie swiatla stopow rażą, zwłaszcza nowych aut z jeszcze czystymi kloszami
    albo z ledami w srodku :) Nie ma problemu jak ktos przez chwile hamuje, ale
    w korku albo na dlugich swiatlach jest to zdecydowanie wkurwiajace,
    przynajmniej dla mnie. Podobnie jak ktos jedzie nonstop na przeciwmieglnych
    bo wydaje mu sie, ze nic nie widac. Moc swiatla tych lamp jest chyba
    podobna. Nie zebym mial od razu swiatlowstret ale troche wrazliwy jestem :)