  • Data: 2014-11-15 19:30:43
    Temat: Re: Wciśnięty pedał hamulca
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jeśli rażą Cię stopy w korku, to w jaki sposób jesteś w stanie jechać w
    > nocy po dwukierunkowej jezdni?

    Rażą mnie jeśli są blisko bo to logiczne i myślę że każdy ma z tym problem
    kiedy takie auto znajduje nawet kilkadziesiąt metrów przed nami,aż do
    minięcia. Wtedy jedziemy w czarną dziurę i jeśli jezdnia jest nieoswietlona
    to umowmy sie, ze gdyby nagle cos sie znalazlo na drodze to "kaplica
    przyjacielu" :)

    > A kierunki, światła mijania z naprzeciwka i światła "semaforów" cię nie
    > drażnią? Te dwa ostatnie jakby troszkę mocniejsze. Bez przesady - piszemy
    > o jeździe (a w zasadzie o staniu) w mieście.

    j.w. swiatla semaforow akurat sa slabe i w lecie w pelnym sloncu czasami w
    ogole niewidoczne. Wtedy nie wiadomo czy stac czy jechac :)
    Ale fakt, ze jestem troche wrazliwy i byc moze, choc malo prawdopodobne
    wplyw miala w latach mlodosci operacja na oczach. Po czym przez 2 tyg mialem
    zabandazowane i nic nie widzialem :)