    From: Arek <a...@a...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Warzywa znowu są wszędzie
    Date: Thu, 28 Apr 2011 15:44:06 +0200

    W dniu 2011-04-28 13:32, Andrzej Ława pisze:

    > Bo to niestety prawda.

    Tylko w przypadku ślepych i tych bez PJ motocyklistów.

    > A widzisz jakiś zakaz?

    Ale te same przepisy obowiązują i samochody i motocykle, czy są różne w
    zależności od środka transportu?

    Jeżeli motocyklista może jeździć jak chce to chyba kierowca samochodu
    również?

    > A jak odróżnisz rozpoczęcie zmiany pasa od dojechania do krawędzi pasa
    > ruchu?

    Jaki przepis zakazuje dojechać do krawędzi pasa?

    > Manewr to manewr - masz obowiązek sygnalizować. I skąd się wzięła ta
    > dziura? Z nieba spadła? Nie patrzysz przed siebie?

    Fajnie jakbyś choć chwilę poświęcił na pomyślenie zanim coś napiszesz.

    Skąd się wzięła dziura?LOL! Ty znasz pochodzenie wszystkich dziur na
    drodze? I kolejna ciekawostka nam tu wyszła. Motocyklista ma prawo nie
    zauważyć samochodu, a kierowca ma znać na pamięć rozkład wszystkich
    dziur na drodze. Chyba, że potrafisz dojrzeć co jest pod samochodem
    który jest parę metrów przed Tobą.

    A.