  • Data: 2011-04-28 15:48:51
    Temat: Re: Warzywa znowu są wszędzie
    Od: Arek <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-04-28 13:31, szerszen pisze:

    > no brzmią, ale żaden z nich nie zabrania motocyklowi jechać kanionem w
    > korku

    Ale gdyby były przestrzegane, to motocykliści nie mieli by problemów.

    > ale to nie usprawiedliwia kierowcy

    Nikt nie jest robotem. Facet wlekący się w korku, nie będzie ciągle się
    gapił w lusterka bo to nie ma sensu. Jego interesuje jest to co jest
    przed nim. W końcu jedzie do przodu a nie do tyłu.

    Nadal nie ogarniam, jak może kogoś zaskoczyć tak wolno jadący samochód.

    > ależ ma, dlatego porusza się wolno i jak tylko samochody zaczynają
    > jechać, to on ustawia się grzecznie na pasie za którymś i jedzie z nimi

    Jeśli tak to nikt nie powinien mieć z niczym problemów.

    A.