  • Data: 2011-04-28 10:26:55
    Temat: Re: Warzywa znowu są wszędzie
    Od: The_EaGle <e...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-04-26 23:41, to pisze:
    > Jadę sobie ok. 80 w kolumnie aut Puławską (wszystkie pasy zajęte) a koło
    > mnie robi nagle "ziuuu" jakiś szaleniec slalomem na motorze. Ze 150 miał
    > jak nic. Chyba trzeba nie mieć mózgu, żeby jechać w taki sposób. Margines
    > bezpieczeństwa miał dokładnie zerowy. Ktoś go nie zauważy zmieniając pas
    > i potem znowu będzie lament, że kierowca osobówki "wymusił". A zauważyć
    > takiego idiotę bardzo trudno, bo jadąc slalomem po wyznaczonym przez
    > siebie samego "pasie" chowa się co chwile za kolejne auta.

    Sam sobie zaprzeczyłeś - slalomem i 150km/h. Nawet dziecko wie że jak
    jedziesz szybko to nie możesz skręcać...

    > A tak fajnie się jeździło zimą... brak motorów, brak rowerzystów
    > (szczególnie bez świateł), brak idiotycznych skuterów...

    Tak, tylko same pojeby w samochodach... było zajebiście.
    Wczoraj widziałem gościa w A4 jak poślizgiem wchodził w uliczkę
    poprzeczną przez pasy gdzie byli ludzie. Nic tylko odstrzelić. Ilość
    idiotów w samochodach jest kilka rzędów większa niż na motocyklach,
    dodatkowo przeżywalność i zagrożenie jest o wiele większe.

    Czy w twoim małym móżdżku nie mieści się fakt że każdy motocyklista to
    także kierowca samochodu podobnie jak niemal każdy rowerzysta czy
    skuterzysta w mieście... Gdyby 30% ludzi przesiadło się w Warszawie na
    jednoślady to samochody nie stały by w korkach.

    Pozdrawiam
    Rafał