-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!plix.pl!newsfeed
1.plix.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!ne
wsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl
!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Wed, 27 Apr 2011 17:52:51 +0200
From: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (X11/20101027)
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Warzywa znowu są wszędzie
References: <4db73c1d$0$2496$65785112@news.neostrada.pl>
<ip8pqt$323$2@node2.news.atman.pl> <ip8q91$crq$1@news.onet.pl>
<ip8rk4$323$3@node2.news.atman.pl> <ip8uhh$u4g$1@news.onet.pl>
<ip8vbo$323$7@node2.news.atman.pl> <ip904g$50t$1@news.onet.pl>
<ip91mi$323$11@node2.news.atman.pl>
In-Reply-To: <ip91mi$323$11@node2.news.atman.pl>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Message-ID: <7...@b...softax.pl>
Lines: 62
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.18.189.42
X-Trace: 1303920002 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2449 83.18.189.42:49970
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2364366
[ ukryj nagłówki ]AZ wrote:
> On 2011-04-27, MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl> wrote:
>> Generalizujesz. Każdy rozsądny kierowca (auta, motoru, roweru, skutera
>> itd) myśli za siebie i za innych. Z naciskiem na "rozsądny".
>>
> Owszem, z tym sie zgadzam.
>> Jazda z patrzeniem w lusterka non stop jest niebezpieczna, wiesz?
>>
> Nikt nie mowi o patrzeniu non stop w lusterka. Teraz Ty ciagniesz w
> swoja strone. Czy do patrzenia w lusterka skrecasz glowe w jego kierunku
> i wpatrujesz sie w nie czy tylko ruchem oczu zerkasz na nie przez ulamek
> sekundy? Tyle wystarczy.
>> Nie amen i nie te warunki wejściowe. Średnie auto ma 10-12 sek do setki,
>> a w praktyce miejskiej znacznie więcej. Nie pojawi się "znikąd".
>> Motocykl z litrowym silnikiem ma 3 sekundy i często gęsto tyle mu to
>> zajmuje. Jest przy tym mniejszy i często zlewa się z tłem samochodów.
>> Nie zdarzyło mi się widzieć w omawianym miejscu żeby ktoś tam w
>> samochodzie po paru sekundach miał setkę albo lepiej na liczniku. Za to
>> wariatów na motocyklach (kolejny raz nie mylić z motocyklistami) którzy
>> z każdych świateł muszą wystartować kręcąc pod czerwone pole i lecą już
>> po krótkiej chwili grubo ponad 100 - spotykam przynajmniej kilka razy w
>> tygodniu. Więc z łaski swojej nie porównuj takiego łamania przepisów, bo
>> jednak co innego mieć na liczniku 70/50 wyrabiane w kilkadziesiąt sekund
>> a co innego mieć 160/50 w parę sekund. Są potrzebne zupełnie inne czasy
>> reakcji pozostałych użytkowników drogi.
>>
> Owszem to wszystko prawda jezeli chodzi o przyspieszenia i predkosci,
> ale skoro lamiemy przepisy (jadac samochodem) to postarajmy sie
> zrozumiec tych ktorzy tak samo jak my je lamia (motocyklisci).
Nie tam samo. Łamią i bardziej (większa prędkość)i więcej przepisów (jazda po
wyznaczonych pasach, zachowanie bezpiecznego odstępu -- 10cm to nie jest
bezpieczny odstęp, o nielegalnych tłumikach i takich tam drobiazgach nie
wspominając)
> To ze w
> przypadku tych drugich wyglada inaczej nieznaczy ze kierowcy puszek sa
> swieci bo lamia tylko troszke a motocyklisci zli bo lamia bardzo.
Są gorsi. Co "zabawne" w przypadku dzwona to "puszkarz" jest osłonięty blachami
ze wszystkich stron, strefami zgniotu, itd a motocyklista bierze problemy
(dosłownie) na klatę. Zwykły rozsądek wskazywałby, żeby jednak nie mając tej
warstwy ochronnej zachowywac się ostrożniej i łamać mniej.
>> Hmmm..ciekawe czemu komputer mojego auta (ujeżdżanego głównie po
>> mieście, ale nie zawsze w korkach i nie tylko po mieście) za ostatnie
>> parę tys. km pokazuje średnią 24 km/h? (przed chwilą sprawdziłem) Realna
>> prędkość w korku to 10, może 15km/h. Kiedyś robiłem test na trasie
>> Czerniakowska-Żwirki i Wigury i w korkach wychodziło w niektóre dni
>> 5-6km/h. Były takie dni, że 3/4 drogi robiłem nie wrzucając nawet 3.
>> Więc naprawdę nie wiem skąd te 20-30km/h.
>>
> Mowilem o sredniej motocykla w samym korku, czyli przejazd zakorkowanym
> mocno odcinkiem.
>
\SK
--
"Never underestimate the power of human stupidity" -- L. Lang
--
http://www.tajga.org -- (some photos from my travels)
Następne wpisy z tego wątku
- 27.04.11 18:15 Sebastian Kaliszewski
- 27.04.11 18:13 Sebastian Kaliszewski
- 27.04.11 18:08 Sebastian Kaliszewski
- 27.04.11 17:56 Sebastian Kaliszewski
- 27.04.11 18:16 wit
- 27.04.11 18:21 Artur Maśląg
- 27.04.11 18:23 Gabriel'wilk
- 27.04.11 18:23 Artur Maśląg
- 27.04.11 18:25 Andrzej Lawa
- 27.04.11 18:27 Andrzej Lawa
- 27.04.11 18:32 Sebastian Kaliszewski
- 27.04.11 18:35 Sebastian Kaliszewski
- 27.04.11 18:22 Sebastian Kaliszewski
- 27.04.11 18:29 Andrzej Lawa
- 27.04.11 18:24 Sebastian Kaliszewski
Najnowsze wątki z tej grupy
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-13 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=