  • 21. Data: 2012-10-03 20:28:35
    Temat: Re: Wartburg - hamowanie
    Od: Cezary Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2012-10-03 06:53, scobowski pisze:

    > 1.3 miał tarcze i serwo z polo.

    Nie miał, ani tarcz, ani serwa z Polo. Tarcze miał takie jak 353W i
    identyczną pompę hamulcową.
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Wartburg_(motoryzacja)

    Pozdrawiam !

  • 22. Data: 2012-10-03 21:22:51
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-10-03 20:12, Cezary Daniluk pisze:

    > Tak - serwo pod podłogą a pompa w komorze silnikowej ?

    Dlaczego nie? Na pms mamy specyficzną fizykę, chemię itd.
    Da się zatrzymać na śniegu na 4 metrach bez ABS, a Ty chciałeś
    serwo przy pompie, o którym pisze... ;)

    > 353W dostał 4 tłoczkowe zaciski z przodu, ot co :)

    Być może :)

  • 23. Data: 2012-10-04 14:15:15
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Wed, 3 Oct 2012 19:55:20 +0200, Maciek napisał(a):

    > Żuka bierz! :)

    Sorry, ja nie popieram alkoholizowania się na aż taką skalę :P
    A tak serio - za duża krowa, Vmax 70 km/h, więc tak sobie...

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 24. Data: 2012-10-04 15:53:23
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    > Dlaczego nie? Na pms mamy specyficzną fizykę, chemię itd.
    > Da się zatrzymać na śniegu na 4 metrach bez ABS, a Ty chciałeś
    > serwo przy pompie, o którym pisze... ;)

    A nie da się zatrzymać auta bez ABS na śniegu na odcinku 4 metrów?
    Twoje założenie działa niezależnie od prędkości?

    --
    Jasio

  • 25. Data: 2012-10-04 17:17:15
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-10-04 15:53, Jasio pisze:

    > A nie da się zatrzymać auta bez ABS na śniegu na odcinku 4 metrów?
    > Twoje założenie działa niezależnie od prędkości?

    Moje założenie? LOL
    Jak jesteś nowy na grupie to zerknij do archiwum - tam wszystko
    znajdziesz :)

  • 26. Data: 2012-10-04 20:35:24
    Od: "Freenew" <b...@o...pl>

    Kolega nie wspomina o jakim Wartburgu mowa...
    Mój ojciec miał taki samochód w wersji z 1965r (Nazywało się to Wartburg
    1000)
    Nie było wspomagania. Zawsze mi mówił, że hamowanie ze 100km/h zajmowało
    około 100m drogi.
    Prosto można sobie wyobrazić, że to ponad 2 razy więcej niż dzisiaj.
    W Wartburgu 353W z 1975r na pewno nie było wspomagania, a wszystkie hamulce
    były bębnowe.
    Ponieważ waga była podobna, myślę że droga hamowania również.

    Pozdrawiam
    Andrzej

    __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusów
    7548 (20121004) __________

    Wiadomość została sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus.

  • 27. Data: 2012-10-05 00:45:14
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 4 Oct 2012 14:15:15 +0200, MadMan napisał(a):

    > Sorry, ja nie popieram alkoholizowania się na aż taką skalę :P
    > A tak serio - za duża krowa, Vmax 70 km/h, więc tak sobie...

    Krowa spora, to fakt, ale moj stary, wysluzony zuczek pociagnie spokojnie
    90 km/h, a taki w dobrym stanie pojedzie i 110.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 28. Data: 2012-10-05 07:19:58
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Fri, 5 Oct 2012 00:45:14 +0200, Maciek napisał(a):

    > Krowa spora, to fakt, ale moj stary, wysluzony zuczek pociagnie spokojnie
    > 90 km/h, a taki w dobrym stanie pojedzie i 110.

    Złomolowe doświadczenia innych mówią, że jednak 70 to praktyczny Vmax
    przy dłuższej jeździe. Powyżej bardzo łatwo o awarię mostu.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 29. Data: 2012-10-05 12:56:17
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 5 Oct 2012 07:19:58 +0200, MadMan napisał(a):

    > Złomolowe doświadczenia innych mówią, że jednak 70 to praktyczny Vmax
    > przy dłuższej jeździe. Powyżej bardzo łatwo o awarię mostu.

    W sumie troche racji w tym jest - w Zuku wyrozniamy trzy poziomy predkosci:
    przelotowa, rezonansowa i maksymalna :)

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 30. Data: 2012-10-05 13:49:29
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2012-10-05 12:56, Maciek pisze:

    > W sumie troche racji w tym jest - w Zuku wyrozniamy trzy poziomy predkosci:
    > przelotowa, rezonansowa i maksymalna :)

    To w tych lepszych egzemplarzach, w gorszych dwie ostatnie pokrywają się