eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyWartburg - hamowanie
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 33

  • 21. Data: 2012-10-03 20:28:35
    Temat: Re: Wartburg - hamowanie
    Od: Cezary Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2012-10-03 06:53, scobowski pisze:
    > W dniu 2012-10-02 19:12, Cezary Daniluk pisze:
    >> W dniu 2012-10-02 17:46, MadMan pisze:
    >>> Witam,
    >>>
    >>> powoli zastanawiam się nad wozem na Złombol przyszłoroczny, zatem takie
    >>> pytanie - jak wygląda hamowanie Wartburgiem w porównaniu do innych
    >>> samochodów? Wartburg jak wiadomo nie posiada wspomagania układu
    >>> hamulcowego, zatem w praktyce jaka różnica jest?
    >>>
    >> Warczberg posiada za to 4 tłoczkowe zaciski z przodu ;)
    >> Hamować hamuje, z perspektywy 12-14 lat wstecz trudno się wspomina i
    >> porównuje hamowanie do współczesnych samochodów.
    >> Na pewno nie jest niebezpieczny, jak pamięcią sięgam hamowało to dość
    >> przyzwoicie :)
    >>
    >> Pozdro !
    >>
    >> PS:
    >> ja mam na myśli 1,0 zweitakten, bo co za hamowniki miał 1,3 nie wiem :)
    >
    > 1.3 miał tarcze i serwo z polo.

    Nie miał, ani tarcz, ani serwa z Polo. Tarcze miał takie jak 353W i
    identyczną pompę hamulcową.
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Wartburg_(motoryzacja)

    Pozdrawiam !


  • 22. Data: 2012-10-03 21:22:51
    Temat: Re: Wartburg - hamowanie
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-10-03 20:12, Cezary Daniluk pisze:
    > W dniu 2012-10-02 20:33, Artur Maśląg pisze:
    >
    >>> Weź dowolne zdjęcie komory silnikowej Wartburga 1,3 i wskaż mi na niej
    >>> serwo ;)
    >>
    >> Panie, zdjęcia komory silnikowej? Przecież serwo mogło być pod podłogą,
    >> albo w bagażniku ;)
    >>
    > Tak - serwo pod podłogą a pompa w komorze silnikowej ?

    Dlaczego nie? Na pms mamy specyficzną fizykę, chemię itd.
    Da się zatrzymać na śniegu na 4 metrach bez ABS, a Ty chciałeś
    serwo przy pompie, o którym pisze... ;)

    > 353W dostał 4 tłoczkowe zaciski z przodu, ot co :)

    Być może :)



  • 23. Data: 2012-10-04 14:15:15
    Temat: Re: Wartburg - hamowanie
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Wed, 3 Oct 2012 19:55:20 +0200, Maciek napisał(a):

    >> powoli zastanawiam się nad wozem na Złombol przyszłoroczny
    >
    > Żuka bierz! :)

    Sorry, ja nie popieram alkoholizowania się na aż taką skalę :P
    A tak serio - za duża krowa, Vmax 70 km/h, więc tak sobie...

    --
    Pozdrawiam,
    Damian Karwot damian.karwot (at) gmail kropa com
    JabberID: damian.karwot (at) jabster kropa pl
    Tlen: madman1985, GG: 2283138


  • 24. Data: 2012-10-04 15:53:23
    Temat: Re: Wartburg - hamowanie
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Artur Maśląg" <f...@p...com> napisał w wiadomości
    news:506c9090$0$26698$65785112@news.neostrada.pl...

    > Dlaczego nie? Na pms mamy specyficzną fizykę, chemię itd.
    > Da się zatrzymać na śniegu na 4 metrach bez ABS, a Ty chciałeś
    > serwo przy pompie, o którym pisze... ;)

    A nie da się zatrzymać auta bez ABS na śniegu na odcinku 4 metrów?
    Twoje założenie działa niezależnie od prędkości?


    --
    Jasio
    Jesli wyszlo Ci raz, sprobuj raz jeszcze.


  • 25. Data: 2012-10-04 17:17:15
    Temat: Re: Wartburg - hamowanie
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-10-04 15:53, Jasio pisze:
    > Użytkownik "Artur Maśląg" <f...@p...com> napisał:
    >
    >> Dlaczego nie? Na pms mamy specyficzną fizykę, chemię itd.
    >> Da się zatrzymać na śniegu na 4 metrach bez ABS, a Ty chciałeś
    >> serwo przy pompie, o którym pisze... ;)
    >
    > A nie da się zatrzymać auta bez ABS na śniegu na odcinku 4 metrów?
    > Twoje założenie działa niezależnie od prędkości?

    Moje założenie? LOL
    Jak jesteś nowy na grupie to zerknij do archiwum - tam wszystko
    znajdziesz :)



  • 26. Data: 2012-10-04 20:35:24
    Temat: Re: Wartburg - hamowanie
    Od: "Freenew" <b...@o...pl>

    Kolega nie wspomina o jakim Wartburgu mowa...
    Mój ojciec miał taki samochód w wersji z 1965r (Nazywało się to Wartburg
    1000)
    Nie było wspomagania. Zawsze mi mówił, że hamowanie ze 100km/h zajmowało
    około 100m drogi.
    Prosto można sobie wyobrazić, że to ponad 2 razy więcej niż dzisiaj.
    W Wartburgu 353W z 1975r na pewno nie było wspomagania, a wszystkie hamulce
    były bębnowe.
    Ponieważ waga była podobna, myślę że droga hamowania również.

    Pozdrawiam
    Andrzej



    __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusów
    7548 (20121004) __________

    Wiadomość została sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus.

    http://www.eset.pl lub http://www.eset.com





    --- news://freenews.netfront.net/ - complaints: n...@n...net ---


  • 27. Data: 2012-10-05 00:45:14
    Temat: Re: Wartburg - hamowanie
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 4 Oct 2012 14:15:15 +0200, MadMan napisał(a):

    > Sorry, ja nie popieram alkoholizowania się na aż taką skalę :P
    > A tak serio - za duża krowa, Vmax 70 km/h, więc tak sobie...

    Krowa spora, to fakt, ale moj stary, wysluzony zuczek pociagnie spokojnie
    90 km/h, a taki w dobrym stanie pojedzie i 110.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio


  • 28. Data: 2012-10-05 07:19:58
    Temat: Re: Wartburg - hamowanie
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Fri, 5 Oct 2012 00:45:14 +0200, Maciek napisał(a):

    >> Sorry, ja nie popieram alkoholizowania się na aż taką skalę :P
    >> A tak serio - za duża krowa, Vmax 70 km/h, więc tak sobie...
    >
    > Krowa spora, to fakt, ale moj stary, wysluzony zuczek pociagnie spokojnie
    > 90 km/h, a taki w dobrym stanie pojedzie i 110.

    Złomolowe doświadczenia innych mówią, że jednak 70 to praktyczny Vmax
    przy dłuższej jeździe. Powyżej bardzo łatwo o awarię mostu.

    --
    Pozdrawiam,
    Damian Karwot damian.karwot (at) gmail kropa com
    JabberID: damian.karwot (at) jabster kropa pl
    Tlen: madman1985, GG: 2283138


  • 29. Data: 2012-10-05 12:56:17
    Temat: Re: Wartburg - hamowanie
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 5 Oct 2012 07:19:58 +0200, MadMan napisał(a):

    > Złomolowe doświadczenia innych mówią, że jednak 70 to praktyczny Vmax
    > przy dłuższej jeździe. Powyżej bardzo łatwo o awarię mostu.

    W sumie troche racji w tym jest - w Zuku wyrozniamy trzy poziomy predkosci:
    przelotowa, rezonansowa i maksymalna :)

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio


  • 30. Data: 2012-10-05 13:49:29
    Temat: Re: Wartburg - hamowanie
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2012-10-05 12:56, Maciek pisze:
    > Dnia Fri, 5 Oct 2012 07:19:58 +0200, MadMan napisał(a):
    >
    >> Złomolowe doświadczenia innych mówią, że jednak 70 to praktyczny Vmax
    >> przy dłuższej jeździe. Powyżej bardzo łatwo o awarię mostu.
    >
    > W sumie troche racji w tym jest - w Zuku wyrozniamy trzy poziomy predkosci:
    > przelotowa, rezonansowa i maksymalna :)

    To w tych lepszych egzemplarzach, w gorszych dwie ostatnie pokrywają się

    --
    Jakub Witkowski | Prezentowane opinie mogą być niepoważne,
    z domeny | nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w części
    gts /kropka/ pl | lub całości poglądom ich Autora.

strony : 1 . 2 . [ 3 ] . 4


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: