-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: Maciek <d...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Wartburg - hamowanie
Date: Fri, 5 Oct 2012 12:56:17 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 13
Message-ID: <6...@4...net>
References: <1...@r...power.pl>
<43pr81quyoqt.1wrzxlwszf29q$.dlg@40tude.net>
<1wiz75tgvb48f$.dlg@rower.power.pl>
<656b3tp9fyyu.6qwljcocl38z$.dlg@40tude.net>
<1...@r...power.pl>
NNTP-Posting-Host: 91.123.176.51
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1349434549 7679 91.123.176.51 (5 Oct 2012 10:55:49 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 5 Oct 2012 10:55:49 +0000 (UTC)
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2467656
[ ukryj nagłówki ]Dnia Fri, 5 Oct 2012 07:19:58 +0200, MadMan napisał(a):
> Złomolowe doświadczenia innych mówią, że jednak 70 to praktyczny Vmax
> przy dłuższej jeździe. Powyżej bardzo łatwo o awarię mostu.
W sumie troche racji w tym jest - w Zuku wyrozniamy trzy poziomy predkosci:
przelotowa, rezonansowa i maksymalna :)
--
Maciek
Karkulowsiał zwartusiał
Ratuwsianku Maciuwsio
Następne wpisy z tego wątku
- 05.10.12 13:49 Jakub Witkowski
- 05.10.12 17:01 Artur Maśląg
- 05.10.12 23:07 Maciek
- 07.10.12 19:55 Artur Maśląg
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-16 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-12-16 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-16 Białystok => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Po
- 2024-12-16 Warszawa => Programista Microsoft Dynamics 365 Business Central <=
- 2024-12-16 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2024-12-16 Szczecin => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-16 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-16 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-12-16 odpowiedzialnosc powodz
- 2024-12-16 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-12-16 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-16 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-16 Warszawa => Programista Dynamics 365 CRM <=
- 2024-12-15 (ino)wrocław
- 2024-12-15 Obcinaczki z łapaczem