  • 11. Data: 2012-10-02 23:25:14
    Temat: Re: Wartburg - hamowanie
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 02-10-2012 22:15, t? pisze:
    > Z tego co znalazłem, to miał lite tarcze 238 mm z przodu. Rzeczywiście
    > rewelacja.

    Doskonale hamowały z 30-0.

    --
    Pozdr.

  • 12. Data: 2012-10-03 01:03:45
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2012-10-02 17:46, MadMan pisze:

    > powoli zastanawiam się nad wozem na Złombol przyszłoroczny, zatem takie
    > pytanie - jak wygląda hamowanie Wartburgiem w porównaniu do innych
    > samochodów? Wartburg jak wiadomo nie posiada wspomagania układu
    > hamulcowego, zatem w praktyce jaka różnica jest?

    Regulamin się zmienił ???

    Wartburg nie jest (był) regulaminowo dopuszczony do złombola ...

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 13. Data: 2012-10-03 06:53:55
    Od: scobowski <s...@i...pl>

    W dniu 2012-10-02 19:12, Cezary Daniluk pisze:

    > Warczberg posiada za to 4 tłoczkowe zaciski z przodu ;)
    > Hamować hamuje, z perspektywy 12-14 lat wstecz trudno się wspomina i
    > porównuje hamowanie do współczesnych samochodów.
    > Na pewno nie jest niebezpieczny, jak pamięcią sięgam hamowało to dość
    > przyzwoicie :)
    >
    > Pozdro !
    >
    > PS:
    > ja mam na myśli 1,0 zweitakten, bo co za hamowniki miał 1,3 nie wiem :)

    1.3 miał tarcze i serwo z polo.

  • 14. Data: 2012-10-03 07:03:38
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Wed, 03 Oct 2012 01:03:45 +0200, "Rafał \"SP\" Gil" napisał(a):

    > Regulamin się zmienił ???
    >
    > Wartburg nie jest (był) regulaminowo dopuszczony do złombola ...

    Ee, od co najmniej 2 lat jest dopuszczony, dlatego pytam...
    http://www.zlombol.pl/index.php?option=com_content&v
    iew=article&id=24&Itemid=91&lang=pl

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 15. Data: 2012-10-03 09:41:20
    Od: "Ukaniu" <l...@g...pl>

    Użytkownik "MadMan" <m...@n...wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > samochodów? Wartburg jak wiadomo nie posiada wspomagania układu
    > hamulcowego, zatem w praktyce jaka różnica jest?

    Hamulce takie jak z epoki czyli nic specjalnego ale też nie jakiś koszmar.
    Pedał hamulca ma spory skok aby była odpowiednia dźwignia, nie trzeba nawet
    za mocno gnieść jak układ jest sprawny.
    ZTCP układ przy bębnach był dupleksowy.
    Jeździłem i Wartburgiem i Zaporożcem i hamulce jakoś nie wychodziły ze
    swoimi problemami na plan pierwszy.

    --
    Pozdrawiam,
    Łukasz

  • 16. Data: 2012-10-03 16:09:36
    Od: "Bartek" <N...@p...fm>

    Użytkownik "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "MadMan" <m...@n...wp.pl> napisał w wiadomości

    > Jeździłem kiedyś "samochodem" bez wspomagania i dało sie zatrzymać, ale
    > przesiadka do współczesnego samochodu i powrót do parcha był szokiem bo
    > odczucie było takie, że samochód w ogóle nie zwalnia :)

    ale to raczej normalne. wiem, jak to wygląda jak ktoś przesiada się z
    nowoczesnego auta do mojego 125P ktore jest odpalane na przedefiladowanie
    przez miasto;)

    jak sie pojezdzi trochę, to się człowiek przyzwyczaja;)

    a jak potem chętnie wraca?

    znam takich co nie chcieli nie chcieli nie chcieli.... się przejechać.

    a teraz jak mówię że może bym sprzedał.... albo że się trzeba przejechać bo
    stał długo.... to pierwsi są;)

    te auta mają w sobie to coś, co daje radość przy weekendowych wycieczkach;)

    --
    Pozdrawiam, Bartek

  • 17. Data: 2012-10-03 18:05:03
    Od: "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp>

    Użytkownik "Bartek" <N...@p...fm> napisał w wiadomości

    > te auta mają w sobie to coś, co daje radość przy weekendowych
    > wycieczkach;)

    Jeżeli posiadasz do nich sentyment to może i mają :)

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 18. Data: 2012-10-03 19:53:59
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 2 Oct 2012 19:38:36 +0200, Adam Płaszczyca napisał(a):

    > Ciekawie prawisz, bo według mnie posiada.

    Dwusuwowy na pewno nie mial.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 19. Data: 2012-10-03 19:55:20
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 2 Oct 2012 17:46:35 +0200, MadMan napisał(a):

    > powoli zastanawiam się nad wozem na Złombol przyszłoroczny

    Żuka bierz! :)

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 20. Data: 2012-10-03 20:12:38
    Od: Cezary Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2012-10-02 20:33, Artur Maśląg pisze:

    > Panie, zdjęcia komory silnikowej? Przecież serwo mogło być pod podłogą,
    > albo w bagażniku ;)

    Tak - serwo pod podłogą a pompa w komorze silnikowej ?
    353W dostał 4 tłoczkowe zaciski z przodu, ot co :)

    Pozdro !