eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyWarszawa - WrocławRe: Warszawa - Wrocław
  • Data: 2013-12-31 11:13:36
    Temat: Re: Warszawa - Wrocław
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2013-12-31 10:33, J.F. pisze:
    > Dnia Tue, 31 Dec 2013 10:17:58 +0100, Artur Maśląg napisał(a):
    >> W dniu 2013-12-31 02:21, J.F. pisze:
    >>>>>>> który bardziej zależy od pory dnia, dnia tygodnia czy od tego, czy po
    >>>>>>> droze nie będzie jakiegoś wypadku.
    >>>>>> Pomijając chwilowo wypadki, to trasy są przewidywalne właśnie w
    >>>>>> zależności od pory dnia i dnia tygodnia.
    >>>>>
    >>>>> Wiele tak, wiele nie.
    >>>> Bzdura. Każda trasa ma taką przewidywalność.
    >>> Moze bys czasem pojezdzil troche i wysilil przy tym szare komorki.
    >>
    >> Właśnie jeżdżę, a szare komórki działają całkiem dobrze :P
    >>
    >>> Nigdy cie nie zaskoczyl nietypowy korek, albo brak korka ?
    >>
    >> Sam piszesz nietypowy korek/brak korka, a wyżej napisałeś, że
    >> "Wiele tak, wiele nie." mając na myśli trasy. Nietypowa sytuacja
    >> to nietypowa sytuacja - tak jak pisałem.
    >
    > Sa trasy stale zapchane, czy w okreslonych godzinach zapchnane,
    > ale sa trasy nieregularnie zapchane.
    > Te przecza "kazda trasa ma taka przewidywalnosc".

    Sam powyżej podałeś "przewidywalność" każdej trasy, a na końcu
    próbujesz to podważyć :P
    "nieregularnie zapchane" to jak najbardziej przewidywalność.

    >> Generalnie działa jednak
    >> przewidywalność w zakresie pory dnia, dnia tygodnia, pory roku itd.
    >> Trasy są przewidywalne do bólu - nawet wiadomo kiedy można się
    >> spodziewać korka na autostradzie, czy na światłach w Nadarzynie.
    >
    > "mozna sie spodziewac" czy ten korek na pewno bedzie ?

    100% pewność to nigdy nie ma i doskonale o tym wiesz.

    >> No i co z tego, że czasem są jakieś wyjątki? Ba, czasem to nawet
    >> drogi są do połowy dobre, a później złe :P
    >> Jednak generalna reguła obowiązuje.
    >
    > No wlasnie, generalna regula jest taka ze z uwagi na wyjatki warto sie
    > spytac, bo ani mapa ani nawigacja ci tego nie powie :-)

    Generalna reguła jest tak, że nie warto pytać, ponieważ:
    1. mało kto korzysta z pms.
    2. sytuacja na głównych, bardziej uczęszczanych traktach jest dobrze
    znana i ujęta w dobrych nawigacjach.
    3. szansa na to, że ktoś będzie znał stan drogi x w pewnej określonej
    przyszłości z jest w zasadzie zerowa.
    4. jak przypadkiem ktoś jechał to może podać dane mało przydatne i
    bardzo subiektywne.

    Uwzględniając powyższe - nie ma sensu pytać, no chyba że zupełnie
    towarzysko.

    > Ta nawiasem mowiac ... ciekaw jestem czy te nawigacje on-line, a i
    > offline tez, jak planuja trase to biora pod uwage przyszle korki, czy
    > w chwili planowania. Wyjezdzasz z Wroclawia o 9:30, ale dojedziesz do
    > Warszawy o 13-tej, co wybrac S8 czy A2 ?

    NE planuje z uwzględnieniem 'bieżących korków', przeliczając trasę
    nawet w trakcie jazdy i w razie potrzeby ją zmienia.

    >> AM to dla mnie może sobie dowolną promocję usług robić :(
    >
    > Wyjedziesz kiedys z Polski i NE sie skonczy :-)

    NE działa mi dobrze za granicą (live już nie, ale to naturalne), ale
    mam też alternatywy.



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: