  • Data: 2013-12-28 12:59:48
    Temat: Re: Warszawa - Wrocław
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-12-28 12:32, jerzu pisze:

    > Tylko nie ma sensu jechać A2 i jechać dookoła Łodzi.

    Nie wiem co to znaczy "dookoła" Łodzi, ale można, tak
    jak pisałem, zjechać za Łodzią (węzeł chyba Poddębice)
    i przez Sieradz do S8. Oczywiście ktoś może wybrać sobie
    trasę przez Wartę/Ostrzeszów (czyli zjechać wcześniej),
    ale to drogi o gorszym standardzie. Niezależnie co kto
    wybierze z dwóch powyższych, to będzie to rozwiązanie,
    które nie wymaga 'przebijania' się do S8 i czasowo
    wyjdzie ze 20 minut krócej przy normalnej jeździe.