  • Data: 2013-12-28 14:45:13
    Temat: Re: Warszawa - Wrocław
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-12-28 14:15, J.F. pisze:

    > Przez miasto, ale 3 pasy w jedna strone, specjalnie spojrzalem w
    > google :-)

    Google powiadasz... Zdaje się, że nieuważnie patrzałeś.
    3 pasy kończą się w Jankach i co chwila światła.

    > Ale juz za Jankami robi sie luzniej, teren slabo zabudowany, a ze sa
    > dwa pasy to jedzie sie szybko ?

    Jak napisałem - przejedź się. Światła, ograniczenia itd. Postoisz
    w korkach to zmienisz zdanie.

    > No wlasnie, 100 km przez wioski. Poltorej godziny, dwie ?

    Poniżej półtorej godzinki spokojnej jazdy. Przejedź się i sprawdź.
    Dziwnym trafem wcześniej Ci nie przeszkadzała jazda DK8 przez światła,
    pasy itd.

    > Google niby twierdzi ze przez A2/Sieradz/Walichnowy jest minute krocej
    > niz dk8, a "przy obecnym ruchu" nawet 5 minut dluzej, ale IMO - latwo

    Google to sobie możesz wiesz...

    > to nadrobic miedzy Belchatowem a Wieluniem. A jesli nie - dla minuty

    Bełchatów-Wieluń to ekspresówka? Od kiedy?

    > szkoda nadrabiac tych kilkanascie km i pare zl za autostrade.

    Te 8 zł to dużo? No, jak ma być najtaniej to inna para kaloszy:>

    > Zreszta - Pete juz pewnie na miejscu, wroci, napisze :-)

    Wiele do tematu nie wniesie - opisze najwyżej trasę którą pojechał.
    Przy braku skali porównawczej to opowieść jest fajna, ale tak
    naprawdę niewiele warta w zakresie merytorycznym.