-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin2!goblin.stu.neva.ru!feeder1.cambriumusenet.nl!feed.tweaknews.nl
!209.197.12.242.MISMATCH!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.ne
ostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neo
strada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Sat, 28 Dec 2013 12:59:48 +0100
From: Artur Maśląg <f...@p...com>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
Thunderbird/24.2.0
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Warszawa - Wrocław
References: <l9h59e$fjp$1@news.task.gda.pl>
<4...@4...net>
<l9kqb1$6ed$1@news.task.gda.pl>
<52bdeece$0$2176$65785112@news.neostrada.pl>
<6azlbvjdex7u$.1dp1dgbto5ghm.dlg@40tude.net>
<52bea17c$0$2182$65785112@news.neostrada.pl>
<8...@4...com>
In-Reply-To: <8...@4...com>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 22
Message-ID: <52bebd3e$0$2137$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: user-164-127-232-56.play-internet.pl
X-Trace: 1388231998 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2137 164.127.232.56:64103
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2516268
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2013-12-28 12:32, jerzu pisze:
> On Sat, 28 Dec 2013 11:01:22 +0100, Artur Maśląg <f...@p...com>
> wrote:
>
>> Nie ma sensu się przebijać do S8 (a to kawałek, jeżeli chodzi
>> o odcinek który masz na myśli)), skoro dotarcie do A2 to kilka
>> minut jazdy S2, na którą jest wlot pod nosem, a którą i tak
>> powinien jechać, by dostać się na DK8.
>
> Tylko nie ma sensu jechać A2 i jechać dookoła Łodzi.
Nie wiem co to znaczy "dookoła" Łodzi, ale można, tak
jak pisałem, zjechać za Łodzią (węzeł chyba Poddębice)
i przez Sieradz do S8. Oczywiście ktoś może wybrać sobie
trasę przez Wartę/Ostrzeszów (czyli zjechać wcześniej),
ale to drogi o gorszym standardzie. Niezależnie co kto
wybierze z dwóch powyższych, to będzie to rozwiązanie,
które nie wymaga 'przebijania' się do S8 i czasowo
wyjdzie ze 20 minut krócej przy normalnej jeździe.
Następne wpisy z tego wątku
- 28.12.13 13:06 J.F.
- 28.12.13 13:23 Artur Maśląg
- 28.12.13 14:15 J.F.
- 28.12.13 14:45 Artur Maśląg
- 28.12.13 14:57 Artur Maśląg
- 28.12.13 15:34 J.F.
- 28.12.13 16:30 Artur Maśląg
- 28.12.13 19:45 J.F.
- 28.12.13 20:23 Artur Maśląg
- 28.12.13 21:07 Artur Maśląg
- 29.12.13 21:03 Uncle Pete
- 29.12.13 21:09 Uncle Pete
- 29.12.13 22:11 Artur Maśląg
- 30.12.13 10:12 Uncle Pete
- 30.12.13 10:14 Uncle Pete
Najnowsze wątki z tej grupy
- Seba strikes back
- Motoryzacyjni giganci ograniczają produkcję elektryków.
- Home defence :) czyli Remote Guns
- Ubezpieczenie OC
- Podroz elektrykiem w UK 2x drozsza od podrozy dieslem...
- Żenujące. Kupujesz elektryka żeby udawał ci spaliniaka
- Autobus sie pali.
- Pożar pod żyrardowem
- jak zmierzyć średnicę tarczy?
- kto jest winny zmarnowaniu legendy Passata?
- nowe samochody to gówno ładnie opakowane
- Cholera KUPIŁBYM MG MG3
- Ujemny wzrost elektryków
- Wolkswagen szantażuje rząd aby powróciły dotacje do elektryków
- Co z 7 miejsc w leasingu dla fizycznych?
Najnowsze wątki
- 2024-10-03 Warszawa => OpenText ECM Specialist <=
- 2024-10-03 Blokowanie informacji - test
- 2024-10-02 Warszawa => Fullstack Developer <=
- 2024-10-02 Katowice => QA Engineer <=
- 2024-10-02 Gdynia => Data Scientist <=
- 2024-10-02 Warszawa => Sales Development Representative (in German) <=
- 2024-10-02 Warszawa => SAP HANA Developer (Middle) <=
- 2024-10-02 Warszawa => SAP S/4HANA FI/CO Senior Consultant <=
- 2024-10-02 Warszawa => Senior SAP HANA Developers <=
- 2024-10-02 Warszawa => Senior PHP Laravel Developer (e-commerce) <=
- 2024-10-02 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-10-02 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-10-02 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-10-01 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-10-02 GODZINA ZERO #48 - KRZYSZTOF STANOWSKI I ZBIGNIEW KAPIŃSKI PREZES IZBY KARNEJ SĄDU NAJWYŻSZEGO