  • Data: 2013-12-28 20:23:17
    Temat: Re: Warszawa - Wrocław
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-12-28 19:45, J.F. pisze:

    > Zebys ty widzial jak sie przestrzegalo swiatel na dk8 :-)

    W chwilowym kontekście to mówimy o DK8 na odcinku miejskim
    (te Twoje 3 pasy) i tam się świateł przestrzega. Jak się
    "przestrzegało" świateł na DK8 w innych miejscach, to miałem
    okazję nawet o tym napisać w swoim czasie. Tak czy inaczej,
    swoje odstać trzeba.

    > A to bym sie zdziwil.

    To się przejedź i popatrz.

    > I dokad ci ludzie tak jada w sobotni poranek ?

    Nie wiem, ich sprawa. Ty korzystasz z Google, a ja regularnie
    te okolice "zwiedzam".

    > Sa zwykle krajowki szybkie, sa zwykle krajowki wolne, ta jest szybka.

    Jasne.

    > A kiedy sa ktore odcinki zakorkowane ?

    Popatrz sobie na jakiś korkonet czy inne podobne.