  • 21. Data: 2011-07-27 15:04:12
    Temat: Re: Warszawa/Sucha Beskidzka
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 26-07-2011 o 21:52:59 Pawe? W. <p...@w...onet.pl>
    napisał(a):

    > Pewnie, ja s?abym autem wyje?dza?em o 10 a o 13.30 meldowa?em sie w
    > warszawie
    > za wis??. Dobrym autem rano zaje?o mi to 2,5 godz ;) dowozi?em ?one
    > pod uczelnie Wyszynskiego.
    >
    > Podaj definjcje dobrego i s?abego auta na naszych polskich drogach ;-P Z
    Matiz i skoda.

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 22. Data: 2011-07-27 15:15:14
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Tue, 26 Jul 2011 20:26:03 +0200, janusz_kk1 napisał(a):

    > Pewnie, ja słabym autem wyjeżdzałem o 10 a o 13.30 meldowałem się w
    > warszawie
    > za wisłą. Dobrym autem rano zajeło mi to 2,5 godz ;) dowoziłem żonę
    > pod uczelnię Wyszyńskiego.

    Z B-B do Warszawy w 2,5h ?

    Chwalisz się głupotą czy helikopterem bo ja już nie wiem ?

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]

  • 23. Data: 2011-07-27 19:32:49
    Od: J_K_K <j...@i...fm>

    W dniu 2011-07-26 20:27, janusz_kk1 pisze:
    > Trasę polecam, jedyne ograniczenie po powodziach to most w kobiernicach
    > dla ciężarówek.

    Była zamknięty w ogóle, ale 15.VII otworzyli dla wszystkich.
    --
    Pzdr

    JKK

  • 24. Data: 2011-07-27 19:41:33
    Od: J_K_K <j...@i...fm>

    W dniu 2011-07-26 20:26, janusz_kk1 pisze:
    Dobrym autem rano zajeło mi to 2,5 godz

    347 km = średnia 138,8 km/h
    Może po niemieckich autostradach, ale i w to wątpię.

    --
    Pzdr

    JKK

  • 25. Data: 2011-07-27 21:57:23
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 27-07-2011 o 15:15:14 huri_khan <s...@s...pl> napisał(a):

    > Z B-B do Warszawy w 2,5h ?
    >
    > Chwalisz się głupotą czy helikopterem bo ja już nie wiem ?
    To po co pytasz? Pytał w ile można przejechać, kiedyś tam w tyle
    przejechałem, i co lepiej ci?

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 26. Data: 2011-07-27 22:02:20
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 26-07-2011 o 20:26:03 janusz_kk1 <j...@o...pl> napisał(a):

    > Pewnie, ja słabym autem wyjeżdzałem o 10 a o 13.30 meldowałem się w
    > warszawie
    > za wisłą. Dobrym autem rano zajeło mi to 2,5 godz ;) dowoziłem żonę
    > pod uczelnię Wyszyńskiego.
    Heh trochę mi się pognaciło bo to było parę lat temu, 4,5 godz słabszym
    czyli średnia 80km/godz, amocniejszym 3,5 godz średnia około 100 :)

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 27. Data: 2011-07-28 00:48:12
    Od: "..Aldi..Romek.." <r...@p...fm>

    Użytkownik "janusz_kk1" napisał w wiadomości grup

    > Heh trochę mi się pognaciło bo to było parę lat temu, 4,5 godz słabszym
    > czyli średnia 80km/godz, amocniejszym 3,5 godz średnia około 100 :)

    Oj, chyba rzeczywiście dawno tam nie jechałeś... nawet 3,5 godziny z Bielska
    oznacza, że jechałeś zdecydowanie wcześnie lub mocno gnałeś już za
    Częstochową. Jednak dla osób jeżdżących umiarkowanie to nie było wykonalne w
    rannych godzinach (np. przejazd od Poczesnej przez Częstochowę nie trwa
    15-20 minut)

    twórcy wątku odradzam wariant DK8 - DK1...
    zwłaszcza jeśli NIE MOŻESZ się spóźnić

  • 28. Data: 2011-07-28 07:46:39
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Wed, 27 Jul 2011 21:57:23 +0200, janusz_kk1 napisał(a):

    > To po co pytasz? Pytał w ile można przejechać, kiedyś tam w tyle
    > przejechałem, i co lepiej ci?

    Czyli chwalisz się głupotą, zrozumiałem dziękuję.